logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe rozszerza portfolio chemikaliów

  PR 21.11.2017, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka
Jak zapewnia Konrad Lewandowski, produkty marki ABC/Allied są bezpieczne w użytkowaniu, nie zawierają substancji powodujących korozję, spełniają też restrykcyjne wymagania unijne.

Firma ABC/Allied Pressroom Products Europe dotychczas była znana, nie tylko na rynku polskim, głównie z produkcji specjalistycznych chemikaliów do druku offsetowego. W ostatnim czasie jej działalność w coraz większym stopniu koncentruje się także na obsłudze – w podobnym zakresie – drukarń opakowaniowych i etykietowych wyposażonych w maszyny fleksograficzne. W portfolio firmy pojawiło się kilka produktów skierowanych do zakładów poligraficznych, specjalizujących się w tej technice drukowania. Jej przedstawiciele uczestniczą też aktywnie w wydarzeniach branżowych, dedykowanych produkcji etykiet i opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe-rozszerza-portfolio-chemikaliow,34557,artykul.html

Mówi Konrad Lewandowski – współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: - Chemikalia do druku fleksograficznego pojawiły się w naszej ofercie w 1. połowie br. Ich pierwsze wdrożenia spotkały się bardzo pozytywnym odzewem użytkowników, na co wpływ ma z jednej strony ich wysoka jakość, z drugiej – wielokrotnie niższa cena od alternatywnych rozwiązań dostępnych na rynku. Co więcej – są one bardzo bezpieczne w użytkowaniu, nie zawierają substancji powodujących korozję, spełniają też restrykcyjne wymagania unijne w kontekście aplikacji, do jakich są wykorzystywane. Wśród pierwszych klientów, jacy z powodzeniem stosują produkty ABC/Allied w codziennej produkcji, są m.in. jedne z największych i najprężniej działających polskich drukarń bazujących na technice fleksograficznej. Obecnie jesteśmy też na etapie testowych wdrożeń na innych rynkach, na których aktywnie działamy, m.in. w Rosji, Czechach czy krajach nadbałtyckich.

Portfolio ABC/Allied Pressroom Products Europe, skierowane do drukarń fleksograficznych, obejmuje obecnie kilka specjalistycznych produktów, ale – jak zapewnia Konrad Lewandowski – będzie ono systematycznie rozbudowywane: - Wśród nich na szczególną uwagę zasługują emulsja do głębokiego mycia aniloksów oraz zmywacze do farb fleksograficznych różnego rodzaju: wodnych, rozpuszczalnikowych, UV i EB. Poza wersją gotową do użycia, są one również dostępne w postaci super koncentratu, stosowanego w proporcjach 1:20. Ten ostatni to nasza propozycja dla większych firm, zużywających odpowiednio duże ilości zmywacza.

Jak dodaje Olle Emmert Andersen, który należy do ścisłego kierownictwa ABC/Allied Pressroom Products Europe, krok związany z wejściem na rynek fleksografii planowany był w firmie od dawna: - Aby go wykonać, musieliśmy nabrać przekonania, że nasza oferta skierowana do drukarń z tego segmentu, będących niezwykle wymagającymi klientami, spełnia ich oczekiwania – zarówno pod względem jakości i wydajności, jak też cenowym. Pierwsze implementacje przeprowadzone u czołowych polskich graczy wskazują na to, że jesteśmy na to gotowi. Efekty wdrożeń są bardzo zadowalające, więc rozpoczynamy ekspansję rynkową w tym obszarze, m.in. rozmawiając z potencjalnymi dystrybutorami chemikaliów marki ABC/Allied.

Inne, podejmowane przez firmę ABC/Allied Pressroom Products Europe działania, związane z wejściem na nowy dla niej segment druku fleksograficznego to – poza wizytami u obecnych i potencjalnych klientów – także obecność na ważnych dla branży etykiet i opakowań wydarzeniach branżowych.

- Byliśmy obecni na targach Labelexpo Europe 2017, gdzie swoje stoiska mieli nasi partnerzy biznesowi z różnych stron świata. Po raz pierwszy uczestniczyliśmy także w konferencji poświęconej etykietom samoprzylepnym organizowanej w Polsce. Efekty udziału w obu imprezach utwierdziły nas w przekonaniu, że fleksografia to bardzo perspektywiczny i dynamicznie rozwijający się rynek i że naszą decyzję o pojawieniu się na nim podjęliśmy w odpowiednim czasie – podsumowuje Konrad Lewandowski.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe

www.abcalliedchem.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Amagraf podsumowuje targi Remadays Warsaw 2020
Firma Amagraf przygotowała na targi RemaDays Warsaw aż trzy premierowe w Polsce pokazy nowych maszyn. Pierwsza z nich to wielkoformatowy ploter płaski LED-UV firmy Mutoh. Druga to XpertJet 1641SR -  jeden z najnowszych ploterów  żywicznych/eko-solwentowych firmy Mutoh. Ostatnia z premier to ploter tnący z udoskonalonej serii - Graphtec CE7000-160. Na stoisku zorganizowano...
Agfa podsumowuje targi Remadays Warsaw 2020
Codzienne pokazy płaskiego plotera Anapurna FB2540i LED z zastosowaniem różnych podłoży sztywnych; prezentacja licznych próbek, zrealizowanych na ploterach wielkoformatowych Agfa i składających się na wystrój stoiska; setki spotkań biznesowych z klientami firmy z segmentu druku wielkoformatowego i cyfrowego prepressu – to najkrótsze podsumowanie jej...
Granpak po raz trzeci inwestuje w technologię drukowania Koenig & Bauer
W drukarni Granpak z Andrychowa od niedawna pracuje nowa, pełnoformatowa arkuszowa maszyna offsetowa Rapida 106-6+L. To trzecie już rozwiązanie marki Koenig & Bauer dostarczone na przestrzeni ostatnich kilku lat do tego prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa. Maszyna stanowi część projektu inwestycyjnego firmy Granpak, realizowanego pod nazwą  „Innowacyjne...
Ruszyła sprzedaż urządzenia Accurio Press C12000/C14000
Konica Minolta oficjalnie wprowadza do sprzedaży swoje nowe, premierowe rozwiązanie do produkcji wysokonakładowej - model Accurio C14000. Od 14 lutego można – kontaktując się z polskimi oddziałami firmy – uzyskać szczegółowe informacje na temat tej maszyny. Jak podkreśla jej producent, bogate możliwości urządzenia pozwalają na zwiększenie wydajności i satysfakcji...
Ruszają zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu
Od 12 lutego inwestorzy mogą składać zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu ogłoszonym przez A&R Carton i Colorpack. Spółki te są częścią grupy AR Packaging, jednej z wiodących firm z branży opakowań w Europie, która zamierza zwiększyć zaangażowanie w akcjonariacie BSC Drukarnia Opakowań z obecnych 60,82% do 100%. Zapisy przyjmowane są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764