logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe w 1. półroczu 2015

  PR 03.09.2015, przeczytano 734 razy

Pierwszych sześć miesięcy br. przyniosło firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe, specjalizującej się w produkcji zaawansowanej chemii drukarskiej, znaczący wzrost przychodów. Jak szacuje kierownictwo spółki, jej obroty, wynikające m.in. z rosnących udziałów rynkowych w Polsce i poza nią, wzrosły – w ujęciu rok do roku – o ok. 30%. Początek 2. półrocza wskazuje na co najmniej zachowanie dotychczasowej dynamiki wzrostu sprzedaży. To m.in. efekt pojawienia się w firmie Witolda Niemca, który z początkiem lipca br. objął w niej funkcję doradcy zarządu ds. kluczowych klientów oraz wzmocnienia jej struktur techniczno-handlowych o dwóch specjalistów: Sławomira Dzido i Jacka Gańko, jak również objęcia przez Tomasza Reczkę stanowiska dyrektora działu handlowego, odpowiedzialnego za rynek polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe-w-1.-polroczu-2015,25870,artykul.html

Mówi Konrad Lewandowski, współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: „Przykład naszej firmy doskonale obrazuje, jak istotni w rozwoju każdego przedsiębiorstwa są pracujący w nim ludzie. Dysponujemy obecnie wykwalifikowanym, blisko 15-osobowym zespołem obsługującym klientów z Polski, Europy Wschodniej i Zachodniej, jak również z Afryki i Bliskiego Wschodu. Zaangażowanie wszystkich pracowników ABC/Allied Pressroom Products Europe przełożyło się na sukcesy handlowe: 1. półrocze 2015 przyniosło ok. 30% wzrost naszych obrotów. Co więcej, jeżeli w 2. półroczu zachowamy dynamikę działań z obu wakacyjnych miesięcy, prognozujemy, że w całym roku 2015 wzrost naszych przychodów – w odniesieniu do roku 2014 – sięgnie nawet 50%. Znaczący udział w tym torcie ma rynek polski, gdzie odnotowujemy w tym roku rekordową liczbę nowych wdrożeń”.

Rosnący popyt na specjalistyczne produkty firmy ABC/Allied Pressroom Products Europe (przede wszystkim bufory i silikony) i czekające jej przedstawicieli wdrożenia w kolejnych zakładach poligraficznych wymuszają inwestycje w obszarze produkcji i konfekcjonowania, realizowane w warszawskiej siedzibie firmy. „Tylko w rodzimych drukarniach w najbliższych miesiącach czeka nas przestawienie kilkudziesięciu arkuszowych maszyn offsetowych na produkty ABC/Allied. M.in. w związku z tym niedawno wdrożyliśmy nowy system uzdatniania wody o wydajności 3 tys. l/h, co dodatkowo ustabilizowało produkcję oraz procesy utrzymania i kontroli jej jakości – mówi Konrad Lewandowski. – Powiększyliśmy też zajmowaną przez nas powierzchnię, na której znalazły się dodatkowe sekcje rozlewania, konfekcjonowania i etykietowania poszczególnych wyrobów. W najbliższych miesiącach chcemy uruchomić nową linię rozlewająco-etykietującą, która znacząco zwiększy naszą wydajność i moce przerobowe”.

Niezależnie od ekspansji na polskim rynku arkuszowego druku offsetowego, firma ABC/Allied Pressroom Products Europe stale penetruje nowe rynki zagraniczne, zwiększa też swoje udziały w krajach, w których jest już obecna. „W ostatnim czasie obserwujemy wzmożony popyt ze strony klientów rosyjskich – kontynuuje Konrad Lewandowski – jak również ze strony innych wschodnich sąsiadów Polski. Oczekiwane efekty przynoszą też wizyty techniczno-szkoleniowe, jakie nasi przedstawiciele odbywali w 1. półroczu 2015, m.in. w Rumunii”.

Współwłaściciel firmy nie ukrywa jednak, że w najbliższym czasie priorytetem jest rynek polski: „Liczba nawiązanych kontaktów, m.in. za sprawą pojawienia się w naszej firmie p. Witolda Niemca, przekroczyła nasze oczekiwania Musieliśmy w związku z tym odłożyć w czasie część wyjazdów zagranicznych i skoncentrować się na naszych klientach z Polski. Mamy nadzieję, że przełoży się to na oczekiwaną przez nich jakość obsługi oraz samych produktów marki ABC/Allied. Na pierwsze podsumowanie tych działań przyjdzie pora już niebawem, gdy nasz kraj po raz kolejny odwiedzą szefowie Allied Pressroom Chemistry i ABC/Allied Pressroom Products (ABC/Allied Pressroom Products Europe jest spółką-córką obu tych przedsiębiorstw)”.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe

www.abcalliedchem.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764