logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe: ciąg dalszy ekspansji rynkowej

  PR 28.06.2017, przeczytano 1296 razy
ilustracjastrzałka
Ole Emmert Andersen (z lewej) i Konrad Lewandowski

Pierwsze miesiące br. przyniosły firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe dalszy wzrost udziałów w rynku specjalistycznych chemikaliów do druku offsetowego, zarówno w Polsce, jak i w Europie. W jej ofercie pojawiły się też zapowiadane od dłuższego czasu produkty, dedykowane produkcji fleksograficznej. Rozbudowie uległy struktury osobowe firmy; m.in. szeregi jej kierownictwa zasilił Ole Emmert Andersen – osoba o kilkudziesięcioletnim doświadczeniu w branży poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe%3A-ciag-dalszy-ekspansji-rynkowej-,32953,artykul.html

Mówi Konrad Lewandowski – współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: - Pierwsze miesiące 2017 roku były dla nas bardzo intensywne. To m.in. efekt zawartej pod koniec ub.r. umowy o strategicznym partnerstwie z firmą Avargraf, uwzględniającej wspólne działania w zakresie sprzedaży, wdrażania i szkoleń dotyczących chemii ABC/Allied. Z zadowoleniem odnotowaliśmy kolejne w ostatnich latach wzrosty przychodów ze sprzedaży oraz zysków – w ujęciu rok do roku. Poza działaniami sprzedażowymi, wpływ na taki stan rzeczy miały także nowe inwestycje poczynione z myślą o naszym warszawskim zakładzie produkcyjnym, zwiększenie zatrudnienia w firmie, stale rosnący udział eksportu w naszych obrotach oraz pojawienie się w ofercie ABC/Allied Pressroom Products Europe chemikaliów do druku fleksograficznego.

Zmiany w kierownictwie

Od pewnego czasu w skład kierownictwa firmy – poza Konradem Lewandowskim – wchodzi Ole Emmert Andersen. Jest on osobą związaną z branżą poligraficzną od lat 70 ubiegłego wieku. W latach 1998-2004 kierował filiami Heidelberger Druckmaschinen w Meksyku i Indonezji. Wcześniej przez 20 lat związany był z firmą East Asiatic Company, będącą dystrybutorem wielu marek światowych na rynkach azjatyckich.

- Bardzo się cieszymy, że Ole Emmert Andersen dołączył do naszego zespołu – mówi Konrad Lewandowski. – Jego doświadczenie, wiedza i liczne kontakty biznesowe są dla nas bezcenne. Dla mnie osobiście jest on szczególnym wsparciem, gdyż mogę obecnie skoncentrować się na meritum swojej pracy, tj. wizytach u klientów w Polsce i poza nią.

Rynkowej ekspansji ciąg dalszy

Jak zapewniają przedstawiciele ABC/Allied Pressroom Products Europe klientów firmy przybywa w bardzo szybkim tempie. - To efekt świetnej pracy, jaką Konrad Lewandowski i cały polski zespół wykonali w ostatnich latach – podkreśla Ole Emmert Andersen. – Jako osoba relatywnie nowa w firmie z zadowoleniem stwierdzam, że znajomość marki ABC/Allied, jak też udziały rynkowe naszych produktów już teraz są na niezwykle satysfakcjonującym poziomie. Pracujemy jednak nieustannie nad tym, by nadal systematycznie je zwiększać.

Z myślą o dalszej ekspansji rozbudowane zostały struktury osobowe ABC/Allied Pressroom Products Europe – obecnie pracuje w niej 12 osób. Co więcej, z uwagi na bardzo mocną pozycję firmy w krajach bałtyckich, jeden z jej polskich pracowników – Sławomir Dzido od niedawna opiekuje się wyłącznie klientami z tego regionu Europy.

- Krok ten w pewien sposób wymusili na nas sami użytkownicy produktów ABC/Allied z Łotwy, Litwy i Estonii. Nasze udziały rynkowe w tych krajach są znaczące, mamy tam wielu strategicznych klientów, więc obecność lokalnego wsparcia technicznego stałą się nieodzowna – mówi Konrad Lewandowski.

Kluczowym dla firmy obszarem działania pozostaje w dalszym ciągu Polska, choć – jak zaznaczają przedstawiciele jej kierownictwa – wciąż ogromny potencjał tkwi choćby w rynku rosyjskim.

Nie tylko offset

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na wysokiej jakości produkty ABC/Allied coraz większa ich część jest wytwarzana i konfekcjonowana lokalnie, w warszawskim zakładzie produkcyjnym. Ostatnie miesiące przyniosły tu kolejne inwestycje, m.in. w linię do butelkowania oraz w rozbudowę powierzchni magazynowej. Działania te związane były m.in. z wprowadzeniem do oferty produktów do druku fleksograficznego.

- Krok ten zapowiadaliśmy od dawna –
mówi Ole Emmert Andersen. – Musieliśmy mieć jednak pewność, że proponowane przez nas środki chemiczne dla tej nowej dla ABC/Allied Pressroom Products Europe grupy odbiorców będą konkurencyjne nie tylko cenowo, ale też pod względem jakości i wydajności. W ostatnich miesiącach wdrożyliśmy je w licznych drukarniach z Polski, należących do ścisłej czołówki producentów opakowań i etykiet, bazujących na technice fleksograficznej. Efekty są więcej niż zadowalające i pozwalają wierzyć, iż odniesiemy tu podobne sukcesy, jak na rynku druku offsetowego.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe

www.abcalliedchem.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764