logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC Druku 3D - webinarium oraz szkolenie

  S 27.07.2019, przeczytano 575 razy
ilustracja

Działasz w branży druku 2D, nigdy nie miałeś kontaktu z technologiami przyrostowymi? A może chciałbyś rozwinąć swoją działalność i wejść do branży druku 3D? Zapraszamy Cię na webinar, z którego dowiesz się jak można wykorzystać tą technologię we własnej firmie. Musisz wiedzieć, że podstawy technologii addytywnych nie są wcale tak proste jak mogłoby się wszystkim wydawać. Dlatego warto wziąć udział w webinarze i poszerzyć swoją wiedzę. Krótko po webinarze chętnych zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się w HP Demo Lab 3D w Błoniach pod Wrocławiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-druku-3d---webinarium-oraz-szkolenie,383387,artykul.html

Druk 3D to technologia, która zdążyła się już zadomowić w polskich przedsiębiorstwach, zwłaszcza w tych, które starają się być bardziej konkurencyjne. Niemniej na rynku jest jeszcze sporo firm, które nie zdają sobie sprawy z faktu, że technologia druku 3D nie tylko ułatwia życie przedsiębiorstwom, ale pomaga rozwijać się poprzez zaoferowanie nowych produktów. Nie w każdym przypadku związane musi to być z zakupem samej technologii bowiem często sam druk można po prostu zlecić wyspecjalizowanej firmie.

Co konkretnie zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

  • Dowiesz się jakie technologie przyrostowe są na dziś dzień najbardziej popularne oraz jak działają.
  • Uzyskasz informacje o tym do jakich celów mogą być stosowane niskobudżetowe technologie przyrostowe, a do jakich zastosowań profesjonalne jak np. HP Multi Jet Fusion 3D.
  • Zyskasz wiedzę w jaki sposób optymalnie wdrożyć druk 3D we własnej firmie.
  • Na przykładzie drukarek HP Jet Fusion 3D 580 oraz 5200 zobaczysz jak obsługiwać sprzęt i jak przebiega sam proces.
  • Dowiesz się w jaki sposób optymalizować produkcję w oparciu o druk 3D, aby była maksymalnie wydajna a potencjał technologii maksymalnie wykorzystany.
  • Wzbogacisz się o cenną wiedzę na temat dostępnych do druku materiałów  i ich unikalnych cechach.
  • Będziesz miał okazję obejrzeć galerię gotowych produktów 3D. Na pewno znajdziesz dla siebie coś co będzie dla Ciebie inspiracją!
  • I wiele, wiele więcej.

Skorzystaj z okazji: jeszcze tym razem zarówno webinar jak i szkolenie są bezpłatne.

Ilość miejsc na szkoleniu jest organiczna. Rejestracja nie gwarantuje udziału w szkoleniu. W razie dużego zainteresowania uruchomione zostaną dodatkowe terminy.

Więcej informacji oraz możliwość rejestracji na stronie https://www.integart.com.pl/webinaria/item/101

Serdecznie zapraszamy!

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca firmy Takeda z twórcami kanału YT „Najprościej Mówiąc”
Firma biofarmaceutyczna Takeda, w ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, nawiązała współpracę z twórcami kanału na YouTubie „Najprościej Mówiąc”. Przygotowywane przez Marcina Czekałę oraz Mikołaja Kolasińskiego krótkie filmy w przystępny sposób tłumaczą genezę powstawania różnych...
Magdalena Trzcińska wiceprezesem zarządu Merservice
W kwietniu b.r. Magdalena Trzcińska została powołana przez Zgromadzenie Wspólników spółki na stanowisko Wiceprezesa Zarządu.
Biorąc pod uwagę wszystkie odwołane lub przełożone w ostatnich miesiącach wydarzenia, wystawy i targi może się wydawać, że branża drukarska stanęła chwilowo w miejscu. Nic bardziej mylnego! Firma HP zaprasza na interaktywny webinar, podczas którego zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania wykorzystujące przełomową technologię HP Latex: HP Latex R-Series 2020...
Lubelska - launch nowego smaku Mango
W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.
Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl
Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764