logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

About Ad i Morski Studio Graficzne łączą siły

  PR 18.10.2016, przeczytano 1969 razy
ilustracjastrzałka
Autor - Igor Morski

Poznańskie agencje About Ad i Morski Studio Graficzne podjęły decyzję o ścisłej współpracy. Firmy zachowują swoje szyldy, łącząc jednak siedzibę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/about-ad-i-morski-studio-graficzne-lacza-sily,30273,artykul.html

About Ad realizuje kompleksowe usługi marketingowe 360°, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia sprzedaży. Oferuje szeroki wachlarz rozwiązań strategicznych, kreacyjnych, a także produkcyjnych. W portfolio firmy znajduje się m.in. Stokrotka, Volkswagen Poznań, Biedronka, Piotr i Paweł, Chata Polska, Polsoja, Stiga czy Glutenex. Może pochwalić się również zdobyciem nagrody Społeczna Kampania Roku 2015 w kategorii ekologia za zrealizowaną we współpracy z Aquanetem akcję „Nie śmieć w sieć”.

Morski Studio Graficzne specjalizuje się w brandingu, content marketingu oraz ilustracji prasowej i wydawnictwach. Założone z udziałem Igora Morskiego, funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Swoją pozycję budowało w oparciu o współpracę z takimi firmami jak Skoda, Herlitz i Wprost. Tworzyło wielokrotnie nagradzane czasopisma typu custom publishing, m.in. magazyn „Brand” dla Starego Browaru oraz „Świat Piwa” dla Kompanii Piwowarskiej. Obecnie współpracuje także z Aquanetem, Terlanem, Pepco, Yorkiem oraz CEDC.

Obie firmy dostrzegają rosnące zapotrzebowanie rynkowe na wartościowe rozwiązania kreatywne oraz profesjonalne doradztwo strategiczne. Nie poprzestają zatem na połączeniu swoich działów projektowych i obsługi klienta, lecz znacząco wzmacniają dział strategii. Wzajemna wymiana kompetencji i doświadczeń ma zaowocować rozszerzeniem oferty i podniesieniem standardów jakości. Już niedługo klienci odczują pozytywne efekty synergii. 

Robimy to, bo chcemy rozwijać się jeszcze szybciej. Kompetencje obu zespołów uzupełniają się i wyraźnie czuć między nimi twórczą energię. Jestem przekonany, że zapewni to naszym klientom szerszy wachlarz usług i wyższą jakość. Jest to zresztą pierwszy krok na drodze do utworzenia większej grupy – komentuje Maciej Bielaczyk, główny udziałowiec.

Źródło: About Ad

www.aboutad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764