logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta o Big Data

  PR 25.01.2014, przeczytano 896 razy

W dniach 22-23 stycznia 2013 roku, w Hotelu Polonia Palace, w Warszawie odbyła się konferencja „Trendy Sprzedaży 2014”. Jednym z jej prelegentów była agencja badawcza ABR SESTA, która przedstawiła temat „BIG DATA w sprzedaży – od „nice to have” do „must have”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-o-big-data,20708,artykul.html

Podczas konferencji zaprezentowane zostały nowe rozwiązania sprzedażowe, stymulujące rozwój firm i ich efekty. Udział w niej wzięli m.in. uznani specjaliści i eksperci od sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Omówili oni zarówno najnowsze badania dotyczące sytuacji na rynku gospodarczym, jak również dostępne kanały sprzedażowe oraz nowe możliwości i techniki sprzedaży.

Wśród prelegentów konferencji był Sebastian Starzyński, prezes agencji badawczej ABR SESTA, który wygłosił prelekcję na temat wykorzystania Big Data w sprzedaży i marketingu.

Od kilku lat obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na BIG DATA nie tylko na świecie, ale również i w Polsce. Jednak w większości przypadków tematyka Big Data ogranicza się do wielkości danych i aspektów technicznych ich zbierania. Big Data to jednak duże zbiory danych, z wielu źródeł o dużej zmienności, które analizuje się zaawansowanymi metodami w celu odkrywania nowych zjawisk oraz wspieranie decyzji lub nawet ich częściowej automatyzacji. Dlatego uznaliśmy, że jest to temat godny szczególnej uwagi. Podczas spotkania staraliśmy się między innymi wyjaśnić, jakie korzyści można osiągnąć dzięki wykorzystaniu danych, kto już się nimi posługuje w codziennej pracy i jakie efekty osiągnął, mówi Sebastian Starzyński.

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764