logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta pełnoletnim graczem na polskim rynku badawczym

  PR 02.12.2014, przeczytano 1066 razy

Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 18-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-pelnoletnim-graczem-na-polskim-rynku-badawczym,23391,artykul.html

ABR SESTA powstała w 1996 roku. Specjalizuje się w badaniach dotyczących handlu zarówno pod względem oferty sklepowej, jak i zachowań klientów. Wyniki badań Agencji pozwalają firmom handlowym i produkcyjnym na ulepszenie swoich usług, strategiczne planowanie, kontrolę oraz podnoszenie sprzedaży. ABR SESTA pomaga również w procesie monitorowania promocji oraz merchandisingu, wspierając jednocześnie działy sprzedaży, category management, trade marketingu oraz pricingu. Duża pomoc oferowana jest działom marketingu firm m.in. poprzez prowadzenie badań konsumenckich, znajomości marki czy skuteczności reklam.

ABR SESTA prowadzi badania w zakresie NPVO (Non Participant Video Observation), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci, sieci handlowe i firmy usługowe zyskują wgląd w zachowania konsumenckie podczas wizyty w punkcie sprzedaży lub obsługi. Jednocześnie Agencja posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Jej ogromnym atutem jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.  Agencja przeprowadza tego rodzaju badania również  zagranicą.

W najbliższym czasie ABR SESTA wprowadzi nowe usługi. Za kilka tygodni wdroży system do crowdsourcingu, w którym młodzi ludzie, którzy posiadają odpowiednią aplikacją na smartfonach, będą mogli wykonywać proste zadania w zamian za wynagrodzenie. System jest już testowany i jako pierwszy będzie zawierał elementy gamifikacji do aktywizacji uczestników oraz motywujące do wykonywania zadań z dużą starannością. Drugi projekt, który również jest w fazie testów i rozpocznie się na przełomie roku, to panel badawczy on-line badaniarynku.pl. Będzie on wyróżniał się bardzo szczegółową ankietą profilującą, która umożliwi dokładny dobór prób badawczych i w konsekwencji wyższą jakość danych z badań on-line. 

ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - W przyszłym roku planujemy wdrożyć nowe technologie m.in. crowdsourcing i wejść z nimi na rynek europejski. Liczymy zatem na pozyskanie nowych partnerów, którzy będą zainteresowani ich rozwojem i dystrybucją,  mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu ABR SESTA.

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764