logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta z nowym kierownikiem Działu Realizacji

  PR 29.06.2015, przeczytano 1519 razy

Dorota Romanowska od czerwca br. odpowiada za zarządzanie Działem Realizacji. Do jej zadań należy również obsługa panelu BadaniaRynku.pl, wsparcie sprzedaży w zakresie wytycznych dotyczących ceny, harmonogramu i możliwości realizacyjnych oraz koordynacja i realizacja projektów rozwojowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-z-nowym-kierownikiem-dzialu-realizacji,25273,artykul.html

Dorota Romanowska posiada 7-letnie doświadczenie w branży badań rynku. Poprzednio związana była z firmą IQS Online, z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych oraz Gemius S.A., w których pełniła funkcje kierownicze oraz eksperckie. Zajmowała się m.in. realizacją projektów badawczych, koordynowaniem projektów rozwojowych, konsultacją ofert i przygotowywaniem wycen dla klientów. Zarządzała także zespołem realizacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Psychologii o specjalizacji Psychologia ekonomiczna oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia reklamy.

Instytut badawczy ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Instytut corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe).

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Instytut należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. ABR SESTA przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.

Instytut badawczy ABR SESTA znajduje się w czołówce firm badania rynku i opinii publicznej z kapitałem Polskim wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764