logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Absolut Elyx w nowej butelce już na półkach

  PR 15.05.2019, przeczytano 183 razy
ilustracjastrzałka

Od maja, w sklepach znajdziemy ekskluzywną wódkę Absolut Elyx w nowej butelce. Jej wygląd oddaje wartości marki jakimi są najwyższa jakość wódki premium oraz dążenie do perfekcji i odważnych rozwiązań. Autorem projektu jest londyńska agencja Stranger&Stranger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/absolut-elyx-w-nowej-butelce-juz-na-polkach,382454,artykul.html

Absolut Elyx prezentuje nowy projekt butelki. Marka, jak zawsze skupiona na dążeniu do perfekcji i rzemiosła na najwyższym poziomie, przedstawia propozycję nawiązującą do miedzi, która odgrywa kluczową rolę w procesie destylacji tego wyjątkowego produktu.

Nowa butelka wyróżnia się metaliczną etykietą w miedzianym kolorze, dzięki której trudno ją przeoczyć na sklepowej półce. Ponadto, projektanci z londyńskiej agencji Stranger&Stranger nadali jej smukły kształt oraz wzbogacili o żłobienia odbijające światło, przykuwając tym samym uwagę koneserów ekskluzywnego designu, ceniących eleganckie formy. Co ważne, zawartość Absolut Elyx pozostaje niezmieniona – skład i smak wódki jest taki sam.

- Pracując nad Absolut Elyx zawsze staramy się rzucić wyzwanie konwencjonalnym rozwiązaniom. Zależało nam na stworzeniu czegoś zaskakującego, luksusowego i eklektycznego. Naszą aspiracją było osiągniecie prawdziwego dzieła sztuki, m.in. dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Stranger&Stranger, która doskonale rozumie DNA naszej marki i potrafi oddać ducha stylu życia Absolut Elyx – mówi Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager marki Absolut.

Absolut Elyx jest dostępny w butelce 0,7L.

Źródło: ABSOLUT ELYX

www.elyxboutique.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764