logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Absolut Elyx w nowej butelce już na półkach

  PR 15.05.2019, przeczytano 137 razy
ilustracjastrzałka

Od maja, w sklepach znajdziemy ekskluzywną wódkę Absolut Elyx w nowej butelce. Jej wygląd oddaje wartości marki jakimi są najwyższa jakość wódki premium oraz dążenie do perfekcji i odważnych rozwiązań. Autorem projektu jest londyńska agencja Stranger&Stranger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/absolut-elyx-w-nowej-butelce-juz-na-polkach,382454,artykul.html

Absolut Elyx prezentuje nowy projekt butelki. Marka, jak zawsze skupiona na dążeniu do perfekcji i rzemiosła na najwyższym poziomie, przedstawia propozycję nawiązującą do miedzi, która odgrywa kluczową rolę w procesie destylacji tego wyjątkowego produktu.

Nowa butelka wyróżnia się metaliczną etykietą w miedzianym kolorze, dzięki której trudno ją przeoczyć na sklepowej półce. Ponadto, projektanci z londyńskiej agencji Stranger&Stranger nadali jej smukły kształt oraz wzbogacili o żłobienia odbijające światło, przykuwając tym samym uwagę koneserów ekskluzywnego designu, ceniących eleganckie formy. Co ważne, zawartość Absolut Elyx pozostaje niezmieniona – skład i smak wódki jest taki sam.

- Pracując nad Absolut Elyx zawsze staramy się rzucić wyzwanie konwencjonalnym rozwiązaniom. Zależało nam na stworzeniu czegoś zaskakującego, luksusowego i eklektycznego. Naszą aspiracją było osiągniecie prawdziwego dzieła sztuki, m.in. dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Stranger&Stranger, która doskonale rozumie DNA naszej marki i potrafi oddać ducha stylu życia Absolut Elyx – mówi Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager marki Absolut.

Absolut Elyx jest dostępny w butelce 0,7L.

Źródło: ABSOLUT ELYX

www.elyxboutique.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764