logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Absolut Elyx w nowej butelce już na półkach

  PR 15.05.2019, przeczytano 747 razy
ilustracjastrzałka

Od maja, w sklepach znajdziemy ekskluzywną wódkę Absolut Elyx w nowej butelce. Jej wygląd oddaje wartości marki jakimi są najwyższa jakość wódki premium oraz dążenie do perfekcji i odważnych rozwiązań. Autorem projektu jest londyńska agencja Stranger&Stranger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/absolut-elyx-w-nowej-butelce-juz-na-polkach,382454,artykul.html

Absolut Elyx prezentuje nowy projekt butelki. Marka, jak zawsze skupiona na dążeniu do perfekcji i rzemiosła na najwyższym poziomie, przedstawia propozycję nawiązującą do miedzi, która odgrywa kluczową rolę w procesie destylacji tego wyjątkowego produktu.

Nowa butelka wyróżnia się metaliczną etykietą w miedzianym kolorze, dzięki której trudno ją przeoczyć na sklepowej półce. Ponadto, projektanci z londyńskiej agencji Stranger&Stranger nadali jej smukły kształt oraz wzbogacili o żłobienia odbijające światło, przykuwając tym samym uwagę koneserów ekskluzywnego designu, ceniących eleganckie formy. Co ważne, zawartość Absolut Elyx pozostaje niezmieniona – skład i smak wódki jest taki sam.

- Pracując nad Absolut Elyx zawsze staramy się rzucić wyzwanie konwencjonalnym rozwiązaniom. Zależało nam na stworzeniu czegoś zaskakującego, luksusowego i eklektycznego. Naszą aspiracją było osiągniecie prawdziwego dzieła sztuki, m.in. dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Stranger&Stranger, która doskonale rozumie DNA naszej marki i potrafi oddać ducha stylu życia Absolut Elyx – mówi Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager marki Absolut.

Absolut Elyx jest dostępny w butelce 0,7L.

Źródło: ABSOLUT ELYX

www.elyxboutique.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764