logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Academy of Digital 2 – czerp wiedzę od ekspertów

  PR 19.03.2019, przeczytano 404 razy

Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/academy-of-digital-2-%E2%80%93-czerp-wiedze-od-ekspertow,381704,artykul.html

Branża digital marketingu stale się rozwija, dlatego też nieustannie poszukuje się ambitnych i zdolnych pracowników. W dzisiejszych czasach wiedza teoretyczna jest ważna, ale to praktyka i doświadczenie sprawiają, że szanse ludzi na rynku pracy wzrastają.

Już tej wiosny studenci warszawskich uczelni będą mieli szansę wziąć udział w weekendowych warsztatach prowadzonych przez ekspertów z branży.

- Trzy spotkania, w trzy weekendy, począwszy od 30 marca, a także trzy kluczowe naszym zdaniem obszary marketingu internetowego. Chcemy przekazać młodym osobom praktyczną wiedzę i przybliżyć specyfikę pracy nad projektami z obszaru digital. Akademia daje szansę na rozmowy z praktykami oraz poznanie ciekawych case studies prosto od ich realizatorów – mówi Michał Chrościcki, inicjator projektu oraz Strategy Planner z agencji Mint Media.

Dlaczego warto dołączyć do programu? Academy of Digital to 18 godzin merytorycznych zajęć, prowadzonych przez trzech praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży: Michała Chrościckiego z Mint Media, Bartosza Michalaka z Senuto oraz Marcina Dworuchę z domu produkcyjnego F25. Spółki te, działające w obszarze grupy mediowej KnowledgeHub, swoim zasięgiem obejmują nie tylko polskie, ale także zagraniczne rynki.

Warsztaty umożliwią młodym osobom zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu social media, SEO oraz filmu. Uczestnicy będą mieli okazję szkolić się pod okiem najlepszych specjalistów oraz pracować nad projektami. Celem spotkań jest pokazanie, jak od kuchni wygląda praca marketera oraz praca w startupie. Dodatkowo, ukończenie kursu w Akademii jest szansą na otrzymanie ciekawych ofert pracy w firmach działających na dynamicznym rynku digital, należących do grupy KnowledgeHub.

Proces rekrutacji na warsztaty Academy of Digital obejmuje dwa etapy – wypełnienie formularza zgłoszeniowego, a następnie potwierdzenie udziału i przydział do grupy. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy trwają do 27 marca.

Więcej informacji o warsztatach oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.academyofdigital.pl

Źródło: KnowledgeHub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764