logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Academy of Digital 2 – czerp wiedzę od ekspertów

  PR 19.03.2019, przeczytano 178 razy

Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/academy-of-digital-2-%E2%80%93-czerp-wiedze-od-ekspertow,381704,artykul.html

Branża digital marketingu stale się rozwija, dlatego też nieustannie poszukuje się ambitnych i zdolnych pracowników. W dzisiejszych czasach wiedza teoretyczna jest ważna, ale to praktyka i doświadczenie sprawiają, że szanse ludzi na rynku pracy wzrastają.

Już tej wiosny studenci warszawskich uczelni będą mieli szansę wziąć udział w weekendowych warsztatach prowadzonych przez ekspertów z branży.

- Trzy spotkania, w trzy weekendy, począwszy od 30 marca, a także trzy kluczowe naszym zdaniem obszary marketingu internetowego. Chcemy przekazać młodym osobom praktyczną wiedzę i przybliżyć specyfikę pracy nad projektami z obszaru digital. Akademia daje szansę na rozmowy z praktykami oraz poznanie ciekawych case studies prosto od ich realizatorów – mówi Michał Chrościcki, inicjator projektu oraz Strategy Planner z agencji Mint Media.

Dlaczego warto dołączyć do programu? Academy of Digital to 18 godzin merytorycznych zajęć, prowadzonych przez trzech praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży: Michała Chrościckiego z Mint Media, Bartosza Michalaka z Senuto oraz Marcina Dworuchę z domu produkcyjnego F25. Spółki te, działające w obszarze grupy mediowej KnowledgeHub, swoim zasięgiem obejmują nie tylko polskie, ale także zagraniczne rynki.

Warsztaty umożliwią młodym osobom zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu social media, SEO oraz filmu. Uczestnicy będą mieli okazję szkolić się pod okiem najlepszych specjalistów oraz pracować nad projektami. Celem spotkań jest pokazanie, jak od kuchni wygląda praca marketera oraz praca w startupie. Dodatkowo, ukończenie kursu w Akademii jest szansą na otrzymanie ciekawych ofert pracy w firmach działających na dynamicznym rynku digital, należących do grupy KnowledgeHub.

Proces rekrutacji na warsztaty Academy of Digital obejmuje dwa etapy – wypełnienie formularza zgłoszeniowego, a następnie potwierdzenie udziału i przydział do grupy. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy trwają do 27 marca.

Więcej informacji o warsztatach oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.academyofdigital.pl

Źródło: KnowledgeHub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764