logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Academy of Digital 2 – czerp wiedzę od ekspertów

  PR 19.03.2019, przeczytano 405 razy

Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/academy-of-digital-2-%E2%80%93-czerp-wiedze-od-ekspertow,381704,artykul.html

Branża digital marketingu stale się rozwija, dlatego też nieustannie poszukuje się ambitnych i zdolnych pracowników. W dzisiejszych czasach wiedza teoretyczna jest ważna, ale to praktyka i doświadczenie sprawiają, że szanse ludzi na rynku pracy wzrastają.

Już tej wiosny studenci warszawskich uczelni będą mieli szansę wziąć udział w weekendowych warsztatach prowadzonych przez ekspertów z branży.

- Trzy spotkania, w trzy weekendy, począwszy od 30 marca, a także trzy kluczowe naszym zdaniem obszary marketingu internetowego. Chcemy przekazać młodym osobom praktyczną wiedzę i przybliżyć specyfikę pracy nad projektami z obszaru digital. Akademia daje szansę na rozmowy z praktykami oraz poznanie ciekawych case studies prosto od ich realizatorów – mówi Michał Chrościcki, inicjator projektu oraz Strategy Planner z agencji Mint Media.

Dlaczego warto dołączyć do programu? Academy of Digital to 18 godzin merytorycznych zajęć, prowadzonych przez trzech praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży: Michała Chrościckiego z Mint Media, Bartosza Michalaka z Senuto oraz Marcina Dworuchę z domu produkcyjnego F25. Spółki te, działające w obszarze grupy mediowej KnowledgeHub, swoim zasięgiem obejmują nie tylko polskie, ale także zagraniczne rynki.

Warsztaty umożliwią młodym osobom zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu social media, SEO oraz filmu. Uczestnicy będą mieli okazję szkolić się pod okiem najlepszych specjalistów oraz pracować nad projektami. Celem spotkań jest pokazanie, jak od kuchni wygląda praca marketera oraz praca w startupie. Dodatkowo, ukończenie kursu w Akademii jest szansą na otrzymanie ciekawych ofert pracy w firmach działających na dynamicznym rynku digital, należących do grupy KnowledgeHub.

Proces rekrutacji na warsztaty Academy of Digital obejmuje dwa etapy – wypełnienie formularza zgłoszeniowego, a następnie potwierdzenie udziału i przydział do grupy. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy trwają do 27 marca.

Więcej informacji o warsztatach oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.academyofdigital.pl

Źródło: KnowledgeHub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764