logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Acard: Kampania digital signage w placówkach medycznych

  PR 07.10.2015, przeczytano 2707 razy
ilustracjastrzałka

W największej sieci ekranów informacyjno - reklmowaych HealthTV w placówkach medycznych wystartowała kampania leku na serce Acard. Spot video o długości 30 sekund będzie emitowany w prywatnych placówkach sieci Swissmed, Scanmed Multimedis, Polmed, Centermed, Affidea i CMP, co pozwoli na dotarcie bezpośrednio do około 2 mln pacjentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/acard%3A-kampania-digital-signage-w-placowkach-medycznych,26190,artykul.html

Producent leku – Polpharma S.A. - zmienił dotychczasową formę tabletki z okrągłej na kształt serca, chcąc wskazać, iż nowy, unikalny kształt  ułatwia pamiętanie o przyjęciu leku.

Nabywcami leków OTC (Over The Counter) - jakim jest Acard - są pacjenci, którzy dokonują wyboru środka „bez recepty” na podstawie posiadanych informacji. Źródła mogą być różne, zaczynając od własnych doświadczeń, polecenia znajomych, poprzez różnego rodzaju formy reklamy, kończąc na poradach farmaceuty czy lekarza.

Właściciele Przychodni często nie zezwalają na emisję kampanii w swojej placówce, co utrudnia dotarcie z informacją o leku do grupy docelowej. Firmom farmaceutycznym pozostaje reklama w mass mediach, czy kolportaż ulotek i plakatów, którego skuteczność ciężko ocenić.

Admotion, właściciel marki HealthTV jako jedyny podmiot ma możliwość promocji leków OTC i suplementów diety na nośnikach digital signage w placówkach medycznych, co pozwala Reklamodawcom na wyjście poza ubogi standard reklamowy oraz skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Kompleksową realizacją kampanii Acard zajęła się spółka Admotion na zlecenie Domu Mediowego Mediacom.

Źródło: Admotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764