W największej sieci ekranów informacyjno - reklmowaych HealthTV w placówkach medycznych wystartowała kampania leku na serce Acard. Spot video o długości 30 sekund będzie emitowany w prywatnych placówkach sieci Swissmed, Scanmed Multimedis, Polmed, Centermed, Affidea i CMP, co pozwoli na dotarcie bezpośrednio do około 2 mln pacjentów.
Producent leku – Polpharma S.A. - zmienił dotychczasową formę tabletki z okrągłej na kształt serca, chcąc wskazać, iż nowy, unikalny kształt ułatwia pamiętanie o przyjęciu leku.
Nabywcami leków OTC (Over The Counter) - jakim jest Acard - są pacjenci, którzy dokonują wyboru środka „bez recepty” na podstawie posiadanych informacji. Źródła mogą być różne, zaczynając od własnych doświadczeń, polecenia znajomych, poprzez różnego rodzaju formy reklamy, kończąc na poradach farmaceuty czy lekarza.
Właściciele Przychodni często nie zezwalają na emisję kampanii w swojej placówce, co utrudnia dotarcie z informacją o leku do grupy docelowej. Firmom farmaceutycznym pozostaje reklama w mass mediach, czy kolportaż ulotek i plakatów, którego skuteczność ciężko ocenić.
Admotion, właściciel marki HealthTV jako jedyny podmiot ma możliwość promocji leków OTC i suplementów diety na nośnikach digital signage w placówkach medycznych, co pozwala Reklamodawcom na wyjście poza ubogi standard reklamowy oraz skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Kompleksową realizacją kampanii Acard zajęła się spółka Admotion na zlecenie Domu Mediowego Mediacom.
Źródło: Admotion