logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Accenture Song oraz Think Eco dołączają do SAR

  PR 13.04.2023, przeczytano 392 razy

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje - Accenture Song oraz Think ECO. Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/accenture-song-oraz-think-eco-dolaczaja-do-sar,399623,artykul.html

Agencja Accenture Song jest częścią Accenture, wiodącej, globalnej firmy świadczącej profesjonalne usługi na rzecz przedsiębiorstw, będących światowymi liderami, a także organizacji rządowych i pozarządowych.

- Dołączyliśmy do ponad setki agencji i domów produkcyjnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się swoją i zdobywać nową wiedzę od tych, którzy od lat kształtują polski rynek reklamowy. I jesteśmy zaszczyceni miejscem w tak doborowym gronie – mówi Maciej Kamiński, zarządzający pionem Communications w Accenture Song w Polsce.

Think ECO to agencja strategiczna specjalizująca się w komunikacji marek masowych. Kluczowe obszary kompetencji to strategia marki i komunikacji, badania marketingowe, ekonomia behawioralna oraz realizacja kampanii reklamowych.

- W Stowarzyszeniu SAR agencja Think ECO chce włączyć się przede wszystkim w projekty związane z rozwojem wiedzy marketingowej – podkreśla Marcin Wójtowicz, dyrektor zarządzający Think ECO.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764