logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Accenture Song oraz Think Eco dołączają do SAR

  PR 13.04.2023, przeczytano 464 razy

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje - Accenture Song oraz Think ECO. Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/accenture-song-oraz-think-eco-dolaczaja-do-sar,399623,artykul.html

Agencja Accenture Song jest częścią Accenture, wiodącej, globalnej firmy świadczącej profesjonalne usługi na rzecz przedsiębiorstw, będących światowymi liderami, a także organizacji rządowych i pozarządowych.

- Dołączyliśmy do ponad setki agencji i domów produkcyjnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się swoją i zdobywać nową wiedzę od tych, którzy od lat kształtują polski rynek reklamowy. I jesteśmy zaszczyceni miejscem w tak doborowym gronie – mówi Maciej Kamiński, zarządzający pionem Communications w Accenture Song w Polsce.

Think ECO to agencja strategiczna specjalizująca się w komunikacji marek masowych. Kluczowe obszary kompetencji to strategia marki i komunikacji, badania marketingowe, ekonomia behawioralna oraz realizacja kampanii reklamowych.

- W Stowarzyszeniu SAR agencja Think ECO chce włączyć się przede wszystkim w projekty związane z rozwojem wiedzy marketingowej – podkreśla Marcin Wójtowicz, dyrektor zarządzający Think ECO.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764