Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje - Accenture Song oraz Think ECO. Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.
Agencja Accenture Song jest częścią Accenture, wiodącej, globalnej firmy świadczącej profesjonalne usługi na rzecz przedsiębiorstw, będących światowymi liderami, a także organizacji rządowych i pozarządowych.
- Dołączyliśmy do ponad setki agencji i domów produkcyjnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się swoją i zdobywać nową wiedzę od tych, którzy od lat kształtują polski rynek reklamowy. I jesteśmy zaszczyceni miejscem w tak doborowym gronie – mówi Maciej Kamiński, zarządzający pionem Communications w Accenture Song w Polsce.
Think ECO to agencja strategiczna specjalizująca się w komunikacji marek masowych. Kluczowe obszary kompetencji to strategia marki i komunikacji, badania marketingowe, ekonomia behawioralna oraz realizacja kampanii reklamowych.
- W Stowarzyszeniu SAR agencja Think ECO chce włączyć się przede wszystkim w projekty związane z rozwojem wiedzy marketingowej – podkreśla Marcin Wójtowicz, dyrektor zarządzający Think ECO.
Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR