logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Accuriolabel 230 w MD Labels – wdrożenie zgodnie z nową etykietą biznesową

  PR 14.05.2021, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza współpraca drukarni etykietowej MD Labels z Konica Minolta Business Solutions Polska to dowód na to, że ultrakrótkie nakłady stanowią zauważalny odsetek zleceń i zwiastują dużą zmianę na rynku etykietowym. AccurioLabel 230 do cyfrowego druku etykiet w trybie „z roli na rolę” to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/accuriolabel-230-w-md-labels-%E2%80%93-wdrozenie-zgodnie-z-nowa-etykieta-biznesowa,391459,artykul.html

Kaliska drukarnia MD Labels od niemal pięciu lat stawia na cyfrowy druk etykiet i dynamicznie się rozwija. Może świadczyć o tym fakt, że pierwsza instalacja maszyn osiągnęła pełną wydajność w ciągu dwóch lat i aktualnie pracuje na dwie zmiany, sześć dni w tygodniu. Dziś park maszynowy drukarni to 9 urządzeń do druku i konfekcji etykiet na rolkach, w tym najnowszy nabytek od Konica Minolta – AccurioLabel 230 do cyfrowego drukowania etykiet, który znacznie zwiększa uniwersalność drukarni i umożliwia zagospodarowanie rozdrobnionego portfela zleceń na żądanie.

– Szukaliśmy urządzenia o wysokiej wydajności, które sprosta mniejszym nakładom. AccurioLabel 230 to maszyna kompaktowa, szybka w konfiguracji i w obsłudze, niewymagająca znajomości zaawansowanych technik drukarskich, generuje mniej odpadów, a jednocześnie charakteryzuje się bardzo wysoką jakością druku – komentuje zakup Marcin Jasiński, współwłaściciel drukarni MD Labels.

Jednak proste uzupełnienie portfolio to niejedyne uzasadnienie wyboru AccurioLabel 230. To odpowiedź na coraz głębsze zmiany w gospodarce, które uwidaczniają się również w zamówieniach druków.

– Widać wyraźnie, jak małe lokalne firmy rosną w siłę a ostatni czas spowodował dużą migrację biznesów do online’u. Ten segment nie generuje milionowych nakładów, to raczej setki, rzadziej tysiące sztuk. Jednocześnie klienci są bardzo wymagający, jeśli chodzi o jakość, estetykę i krótki czas realizacji zleceń – mówi Jasiński, a nabyte urządzenie określa jako kompaktowe i łatwe w obsłudze.

Łatwość obsługi nie oznacza jednak, że aspekt obsługi serwisowej maszyny nie miał wpływu na wybór. Wręcz przeciwnie, to właśnie usługi serwisowe oferowane przez Konica Minolta zaważyły ostatecznie o współpracy. Dla Jarosława Szymczyka, Production Printing Account Manager’a w Konica Minolta, było to o tyle ciekawe wdrożenie, że to drukarnia cyfrowa, która otwarcie określała swoje cele biznesowe. To pozwoliło na bardzo dobry dobór rozwiązania.

– MD Labels to klient świadomy pod każdym względem. Współpracujemy niekoniecznie dyskutując o samym urządzeniu, ale rozmawiamy o możliwościach jego zastosowania, zwiększania portfolio produktów i o transformacji rynku druku – mówi Jarosław Szymczyk.

Właściciele MD Labels od początku działalności postawili na druk cyfrowy.

– Staramy się go nieco odczarować i pokazywać, jak wiele ma zalet. Klienci są przyzwyczajeni do druku tradycyjnego i czasem trudno im uwierzyć, że cyfra może być równie dobrym rozwiązaniem. Coraz większa liczba zapytań o mniejsze nakłady, coraz więcej krótkich serii, coraz więcej klientów oczekujących kilku, kilkunastu wersji etykiety – to wszystko powoduje, że rynek jest na cyfrę coraz bardziej otwarty. A Konica Minolta bardzo nam w tej cyfrowej misji pomaga – mówi Marcin Jasiński. Tymczasem MD Labels może się już pochwalić nowymi wzorcowymi etykietami, z wyjątkowym finishingiem, naturalnie w nawet najmniejszym możliwym nakładzie i w doskonałej jakości.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764