logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Accuriolabel 230 w MD Labels – wdrożenie zgodnie z nową etykietą biznesową

  PR 14.05.2021, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza współpraca drukarni etykietowej MD Labels z Konica Minolta Business Solutions Polska to dowód na to, że ultrakrótkie nakłady stanowią zauważalny odsetek zleceń i zwiastują dużą zmianę na rynku etykietowym. AccurioLabel 230 do cyfrowego druku etykiet w trybie „z roli na rolę” to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/accuriolabel-230-w-md-labels-%E2%80%93-wdrozenie-zgodnie-z-nowa-etykieta-biznesowa,391459,artykul.html

Kaliska drukarnia MD Labels od niemal pięciu lat stawia na cyfrowy druk etykiet i dynamicznie się rozwija. Może świadczyć o tym fakt, że pierwsza instalacja maszyn osiągnęła pełną wydajność w ciągu dwóch lat i aktualnie pracuje na dwie zmiany, sześć dni w tygodniu. Dziś park maszynowy drukarni to 9 urządzeń do druku i konfekcji etykiet na rolkach, w tym najnowszy nabytek od Konica Minolta – AccurioLabel 230 do cyfrowego drukowania etykiet, który znacznie zwiększa uniwersalność drukarni i umożliwia zagospodarowanie rozdrobnionego portfela zleceń na żądanie.

– Szukaliśmy urządzenia o wysokiej wydajności, które sprosta mniejszym nakładom. AccurioLabel 230 to maszyna kompaktowa, szybka w konfiguracji i w obsłudze, niewymagająca znajomości zaawansowanych technik drukarskich, generuje mniej odpadów, a jednocześnie charakteryzuje się bardzo wysoką jakością druku – komentuje zakup Marcin Jasiński, współwłaściciel drukarni MD Labels.

Jednak proste uzupełnienie portfolio to niejedyne uzasadnienie wyboru AccurioLabel 230. To odpowiedź na coraz głębsze zmiany w gospodarce, które uwidaczniają się również w zamówieniach druków.

– Widać wyraźnie, jak małe lokalne firmy rosną w siłę a ostatni czas spowodował dużą migrację biznesów do online’u. Ten segment nie generuje milionowych nakładów, to raczej setki, rzadziej tysiące sztuk. Jednocześnie klienci są bardzo wymagający, jeśli chodzi o jakość, estetykę i krótki czas realizacji zleceń – mówi Jasiński, a nabyte urządzenie określa jako kompaktowe i łatwe w obsłudze.

Łatwość obsługi nie oznacza jednak, że aspekt obsługi serwisowej maszyny nie miał wpływu na wybór. Wręcz przeciwnie, to właśnie usługi serwisowe oferowane przez Konica Minolta zaważyły ostatecznie o współpracy. Dla Jarosława Szymczyka, Production Printing Account Manager’a w Konica Minolta, było to o tyle ciekawe wdrożenie, że to drukarnia cyfrowa, która otwarcie określała swoje cele biznesowe. To pozwoliło na bardzo dobry dobór rozwiązania.

– MD Labels to klient świadomy pod każdym względem. Współpracujemy niekoniecznie dyskutując o samym urządzeniu, ale rozmawiamy o możliwościach jego zastosowania, zwiększania portfolio produktów i o transformacji rynku druku – mówi Jarosław Szymczyk.

Właściciele MD Labels od początku działalności postawili na druk cyfrowy.

– Staramy się go nieco odczarować i pokazywać, jak wiele ma zalet. Klienci są przyzwyczajeni do druku tradycyjnego i czasem trudno im uwierzyć, że cyfra może być równie dobrym rozwiązaniem. Coraz większa liczba zapytań o mniejsze nakłady, coraz więcej krótkich serii, coraz więcej klientów oczekujących kilku, kilkunastu wersji etykiety – to wszystko powoduje, że rynek jest na cyfrę coraz bardziej otwarty. A Konica Minolta bardzo nam w tej cyfrowej misji pomaga – mówi Marcin Jasiński. Tymczasem MD Labels może się już pochwalić nowymi wzorcowymi etykietami, z wyjątkowym finishingiem, naturalnie w nawet najmniejszym możliwym nakładzie i w doskonałej jakości.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Durst: RSC to wszystko, czego potrzebuje drukarnia etykietowa.
15 czerwca w Customer Experience Center Durst w Brixen miał miejsce niezwykle interesujący event. Przedstawiciele znanego wszystkim producenta maszyn do druku cyfrowego postanowili przybliżyć klientom możliwości swojej platformy Durst TAU RSC – zaawansowanego rozwiązania służącego do cyfrowego druku etykiet i integracji hybrydowych, w sposób najbardziej zbliżony dniom...
W czasie pandemii Covid-19 co piąta firma poligraficzna podniosła nakłady na odnowienia parku maszyn i urządzeń, a co szósta zwiększyła poziom automatyzacji produkcji. Nieco więcej przedsiębiorstw planuje inwestować w te obszary również w najbliższych miesiącach. W porównaniu do pomiaru przeprowadzonego przed wybuchem pandemii, firmy z tej branży inwestują...
Politechnika Łódzka i DS Smith zawarły umowę o współpracy naukowej i badawczo-rozwojowej
Politechnika Łódzka i DS Smith Polska sp. z o.o. zawarły w czwartek 17 czerwca 2021 roku umowę o współpracy naukowej i badawczo-rozwojowej. Dokument podpisali: Rektor prof. Krzysztof Jóźwik i Prezes Zarządu firmy Krzysztof Sadowski.
„Jedna maszyna, wiele możliwości” – Digital Pro „gwiazdą” webinarium Mark Andy
Niesłabnące zainteresowanie hybrydowymi maszynami tonerowymi Digital Pro skłoniło firmę Mark Andy do poświęcenia temu rozwiązaniu kolejnego wirtualnego spotkania dla swoich klientów. Wydarzenie miało miejsce 16 czerwca br. i zorganizowane zostało tym razem przez północnoamerykański oddział firmy. Webinarium poprowadzili wspólnie Alexander Mercon – Digital Sales Manager Mark...
Janmar Centrum inwestuje w drugą fabrykę opakowań z tektury falistej
Janmar Centrum, producent opakowań z tektury falistej, mający swoją siedzibę w Trzcinicy, w południowo zachodniej Polsce wybuduje drugą fabrykę. Nowa inwestycja powstanie w Strykowie (centralna polska), na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764