logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Act For Food: Carrefour zachęca do lepszego jedzenia

  PR 12.09.2018, przeczytano 1284 razy
ilustracjastrzałka

Carrefour wprowadza nową globalną platformę komunikacyjną – Act For Food. W ramach tej platformy będzie promował konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Nowa komunikacja to element aktualnej strategii Carrefour, który pragnie stać się światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/act-for-food%3A-carrefour-zacheca-do-lepszego-jedzenia,37867,artykul.html

Act For Food to kampania globalna, w której Carrefour mówi jednym głosem do konsumentów na całym świecie, zapraszając ich do przyjrzenia się temu, co jedzą każdego dnia.

Francuski film reklamowy został zaadaptowany na rynek polski w wersji 90-sekundowej na YouTube’a oraz dwóch 30-sekundowych spotach uzupełnionych o lokalne „ACTy”, czyli filmy prezentujące realne działania, które sieć handlowa już wdrożyła lub będzie wdrażać w przyszłości.

Ogólnoświatowy program konkretnych działań Act For Food zakłada m.in., że do 2022 roku Carrefour stanie się liderem segmentu produktów bio. W Polsce nowy manifest zostanie wsparty sześcioma lokalnymi działaniami, tzw. „ACTami”. Ich pełna lista zostanie zaprezentowana konsumentom na carrefour.pl, a wszystko pod nowym hasłem ─ „Wszyscy zasługujemy na najlepsze”.

Kampania wystartowała 9 września 2018 roku.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz adaptacji manifestu oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,


Komentarz usunięty z przyczyn regulaminowych (spam - kryptoreklama na rzecz sieci Carrefour)

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764