logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Act For Food: Carrefour zachęca do lepszego jedzenia

  PR 12.09.2018, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Carrefour wprowadza nową globalną platformę komunikacyjną – Act For Food. W ramach tej platformy będzie promował konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Nowa komunikacja to element aktualnej strategii Carrefour, który pragnie stać się światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/act-for-food%3A-carrefour-zacheca-do-lepszego-jedzenia,37867,artykul.html

Act For Food to kampania globalna, w której Carrefour mówi jednym głosem do konsumentów na całym świecie, zapraszając ich do przyjrzenia się temu, co jedzą każdego dnia.

Francuski film reklamowy został zaadaptowany na rynek polski w wersji 90-sekundowej na YouTube’a oraz dwóch 30-sekundowych spotach uzupełnionych o lokalne „ACTy”, czyli filmy prezentujące realne działania, które sieć handlowa już wdrożyła lub będzie wdrażać w przyszłości.

Ogólnoświatowy program konkretnych działań Act For Food zakłada m.in., że do 2022 roku Carrefour stanie się liderem segmentu produktów bio. W Polsce nowy manifest zostanie wsparty sześcioma lokalnymi działaniami, tzw. „ACTami”. Ich pełna lista zostanie zaprezentowana konsumentom na carrefour.pl, a wszystko pod nowym hasłem ─ „Wszyscy zasługujemy na najlepsze”.

Kampania wystartowała 9 września 2018 roku.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz adaptacji manifestu oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,


Komentarz usunięty z przyczyn regulaminowych (spam - kryptoreklama na rzecz sieci Carrefour)

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764