logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Act For Food: Carrefour zachęca do lepszego jedzenia

  PR 12.09.2018, przeczytano 1287 razy
ilustracjastrzałka

Carrefour wprowadza nową globalną platformę komunikacyjną – Act For Food. W ramach tej platformy będzie promował konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Nowa komunikacja to element aktualnej strategii Carrefour, który pragnie stać się światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/act-for-food%3A-carrefour-zacheca-do-lepszego-jedzenia,37867,artykul.html

Act For Food to kampania globalna, w której Carrefour mówi jednym głosem do konsumentów na całym świecie, zapraszając ich do przyjrzenia się temu, co jedzą każdego dnia.

Francuski film reklamowy został zaadaptowany na rynek polski w wersji 90-sekundowej na YouTube’a oraz dwóch 30-sekundowych spotach uzupełnionych o lokalne „ACTy”, czyli filmy prezentujące realne działania, które sieć handlowa już wdrożyła lub będzie wdrażać w przyszłości.

Ogólnoświatowy program konkretnych działań Act For Food zakłada m.in., że do 2022 roku Carrefour stanie się liderem segmentu produktów bio. W Polsce nowy manifest zostanie wsparty sześcioma lokalnymi działaniami, tzw. „ACTami”. Ich pełna lista zostanie zaprezentowana konsumentom na carrefour.pl, a wszystko pod nowym hasłem ─ „Wszyscy zasługujemy na najlepsze”.

Kampania wystartowała 9 września 2018 roku.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz adaptacji manifestu oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,


Komentarz usunięty z przyczyn regulaminowych (spam - kryptoreklama na rzecz sieci Carrefour)

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764