logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Activia zachęca konsumentów do dbania o zdrowie jelit

  PR 15.03.2024, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki – zdrowie jelit, komfort trawienia oraz dobre samopoczucie. Działania reklamowe są prowadzone zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/activia-zacheca-konsumentow-do-dbania-o-zdrowie-jelit,403470,artykul.html

Nadchodząca wiosna to dobra okazja, by po kilku miesiącach zimowego letargu, wesprzeć organizm, a zwłaszcza układ trawienny, w powrocie do dobrej kondycji. Nowa kampania należącej do Danone marki Activia pokazuje, jak to zrobić. Działania reklamowe mają na celu przede wszystkim promocję trzech korzyści płynących z regularnego spożywania produktów marki.

– Zdrowie jelit i komfort trawienia to dwie korzyści, o które zadbają obecne w produktach Activia żywe kultury jogurtowe. Przyjmowane w odpowiedniej ilości wspierają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną konsekwencją troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie, które jest trzecią prezentowaną w kampanii korzyścią – tłumaczy Natalia Szalkowska, menedżer marki Activia.

W szerokim portfolio marki Activia znajdują się jogurty naturalne, w tym bez laktozy, a także bogaty wybór wariantów smakowych, w tym bez dodatku cukru.

Nowa kampania, nowe opakowanie

Pierwsza z trzech odsłon nowej kampanii marki Activia, poza wspomnianymi korzyściami, prezentuje również zmianę opakowania jogurtów naturalnych. Nowe kubeczki to odpowiedź na potrzebę konsumentów. Większość z nich – aż 67%  wskazuje, że jogurty naturalne najlepiej smakują z dodatkami (owocami, płatkami itp.), a dla 90% z nich ważna jest możliwość łatwego dodawania i wymieszania dodatków w opakowaniu jogurtu1. Nowy, szerszy kubeczek jogurtów Activia to umożliwia, dzięki czemu do zjedzenia ulubionej przekąski nie jest potrzebna miska. Kolejne odsłony kampanii będą skupiać się na promocji trzech korzyści, a także nowości, jakie szykuje marka.

Szerokie spektrum działań

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w kanałach digitalowych. Promocja benefitów realizowana jest także poprzez oznaczenia umieszczone na opakowaniach produktów, które już trafiły na kubeczki jogurtu naturalnego, jogurtu naturalnego bez laktozy oraz jogurtu naturalnego ze zbożami, orzechami i miodem.

Za przygotowanie i kreacje reklamowe odpowiada VML Poland, zaś zakup mediów należy do kompetencji Media Com. Działania w ramach kampanii mają być realizowane do końca 2024 roku.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

1 Badanie Mind&Roses dla Danone, People who mix yoghurt, 2023

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764