logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Activia zachęca konsumentów do dbania o zdrowie jelit

  PR 15.03.2024, przeczytano 461 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki – zdrowie jelit, komfort trawienia oraz dobre samopoczucie. Działania reklamowe są prowadzone zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/activia-zacheca-konsumentow-do-dbania-o-zdrowie-jelit,403470,artykul.html

Nadchodząca wiosna to dobra okazja, by po kilku miesiącach zimowego letargu, wesprzeć organizm, a zwłaszcza układ trawienny, w powrocie do dobrej kondycji. Nowa kampania należącej do Danone marki Activia pokazuje, jak to zrobić. Działania reklamowe mają na celu przede wszystkim promocję trzech korzyści płynących z regularnego spożywania produktów marki.

– Zdrowie jelit i komfort trawienia to dwie korzyści, o które zadbają obecne w produktach Activia żywe kultury jogurtowe. Przyjmowane w odpowiedniej ilości wspierają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną konsekwencją troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie, które jest trzecią prezentowaną w kampanii korzyścią – tłumaczy Natalia Szalkowska, menedżer marki Activia.

W szerokim portfolio marki Activia znajdują się jogurty naturalne, w tym bez laktozy, a także bogaty wybór wariantów smakowych, w tym bez dodatku cukru.

Nowa kampania, nowe opakowanie

Pierwsza z trzech odsłon nowej kampanii marki Activia, poza wspomnianymi korzyściami, prezentuje również zmianę opakowania jogurtów naturalnych. Nowe kubeczki to odpowiedź na potrzebę konsumentów. Większość z nich – aż 67%  wskazuje, że jogurty naturalne najlepiej smakują z dodatkami (owocami, płatkami itp.), a dla 90% z nich ważna jest możliwość łatwego dodawania i wymieszania dodatków w opakowaniu jogurtu1. Nowy, szerszy kubeczek jogurtów Activia to umożliwia, dzięki czemu do zjedzenia ulubionej przekąski nie jest potrzebna miska. Kolejne odsłony kampanii będą skupiać się na promocji trzech korzyści, a także nowości, jakie szykuje marka.

Szerokie spektrum działań

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w kanałach digitalowych. Promocja benefitów realizowana jest także poprzez oznaczenia umieszczone na opakowaniach produktów, które już trafiły na kubeczki jogurtu naturalnego, jogurtu naturalnego bez laktozy oraz jogurtu naturalnego ze zbożami, orzechami i miodem.

Za przygotowanie i kreacje reklamowe odpowiada VML Poland, zaś zakup mediów należy do kompetencji Media Com. Działania w ramach kampanii mają być realizowane do końca 2024 roku.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

1 Badanie Mind&Roses dla Danone, People who mix yoghurt, 2023

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764