logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AD Loving Home z Divante

  PR 23.09.2015, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Marka AD Loving Home (wcześniej Almi Decor) przeniosła obsługę sklepu on-line do Divante.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ad-loving-home-z-divante,26045,artykul.html

Spółka Divante przejęła rozwój nad systemem e-commerce firmy oferującej wyposażenie i wystrój wnętrz.  Będzie on nadal utrzymywany i rozwijany w oparciu o oprogramowanie PrestaShop. Divante zapewniło bezawaryjną pracę platformy podczas przejęcia projektu.

Współpraca z Divante zaowocowała już uruchomieniem kolejnej wersji sklepu skierowanej do klientów w Czechach.  Dalsze prace przewidują rozwój marki na kolejnych rynkach europejskich. Obecnie przygotowywana jest wersja dla Litwy oraz Niemiec.

E-commerce AD Loving Home wyróżnia wdrożenie wielu elementów omnichannel. Użytkownicy sklepu mogą skorzystać m.in. z takich opcji jak send from shop czy click&collect. Divante będzie pracowało nad dalszym rozwojem tych mechanizmów, by zapewnić klientom AD Loving Home jak najpełniejszą obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży.

W ramach projektu Divante zapewnia także hosting oraz opiekę techniczną z gwarancją wysokiego SLA (wysokiej jakości obsługi), realizowaną przez tzw. Grupę Uderzeniową. Dedykowany takim projektom specjalny zespół natychmiast reaguje na ewentualne problemy, zapewniając serwisowi AD Loving Home 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu.

Jest to kolejna realizacja wrocławskiej spółki wspierająca działania eksportowe polskich firm. Wcześniej tego rodzaju projekty Divante zrealizowało m.in. dla LPP (Reserved.com) oraz SOLAR.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764