logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ad Marketer Roku 2018: Małgorzata Lubelska

  PR 12.04.2019, przeczytano 458 razy

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala konkursu odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ad-marketer-roku-2018%3A-malgorzata-lubelska,382063,artykul.html

Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs od siedmiu lat organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz domów mediowych i produkcyjnych. Każda z firm dysponowała tylko jednym głosem. Łącznie zagłosowało 77 podmiotów.

AGENCJE REKLAMOWE

Anna Pańczyk, zwyciężczyni w kategorii Agencje reklamowe, uzyskała w głosowaniu 149 pkt. CEO Grey Group i Grey London została doceniona m.in. „za przebicie się na konkurencyjnym, męskim, europejskim rynku” i za to, że „idzie przez ten rynek jak burza”.

Drugie miejsce w tej kategorii zdobył Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine (106 pkt). Trzecie – Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO (61 pkt).

DOMY MEDIOWE

AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Domy mediowe została Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM (121 pkt). Doceniono ją m.in. za „awans na głównodowodzącą podmiotem na rynku mediowym, który odpowiada za co trzecią złotówkę wydaną w imieniu klientów” i „za spektakularnie przeprowadzoną integrację mocnych domów mediowych MEC i Maxusa, zakończoną praktycznie bez strat”. Izabela Albrychiewicz była już Ad wo/MAN Roku 2014.

Drugie miejsce w kategorii Domy mediowe zdobył Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska (66 pkt). Trzecie – Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media (65 pkt).

AD MARKETER ROKU

W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrodę dla Ad Marketera Roku za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Wybór odbywał się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm mogła wskazać jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów (również swoich klientów). Zagłosowały 44 firmy, które wskazały 49 kandydatów. W drugim etapie o wyborze decydowali jurorzy w składzie: Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), prof. dr hab. Krzysztof Obłój (Akademia L. Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski), Piotr Piętka, (Publicis Groupe Polska), Katarzyna Sośnierz (Lvov), Piotr Bieńko (Codemedia), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agata Małkowska-Szozda („Press”), Andrzej Skworz („Press”).

Tytuł Ad Marketera Roku 2018 otrzymała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Doceniono ją m.in. za to, że „nie przestaje zaskakiwać w kwestionowaniu status quo na rynku piwa w Polsce” i „wyprzedza konkurencję w innowacjach”.

Drugie miejsce zajął Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda w Volkswagen Group Polska. Trzecie – Aleksandra Szywilewska, kierownik marketingu sieci Lidl Polska.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Główny partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn „Press”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764