logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ad Wo/Man 2019: Znamy zdobywców statuetek!

   03.04.2020, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ad-wo-man-2019%3A-znamy-zdobywcow-statuetek%21,386397,artykul.html

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i, po raz pierwszy, Studia produkcyjne. To nagrody za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

W kategorii Agencje reklamowe tytuł AD WO/MAN Roku 2019 otrzymał Maciej Marasek (2012 Agency), który w głosowaniu uzyskał 156 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt, 121 pkt) i Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine, 75 pkt). Nominowani byli też: Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland) i Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).

W kategorii Agencje mediowe zwyciężył Paweł Gala (Wavemaker Polska), zdobywając 85 punktów. Za nim znaleźli się: Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska, 76 pkt) i Adrian Kawecki (Mindshare Polska, 64 pkt). Nominowane były też: Magdalena Kolenkiewicz (Starcom) i Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).

Pierwszym zdobywcą tytułu przyznanego w kategorii Studia produkcyjne został Jacek Kulczycki (OTO Film), który otrzymał 139 głosów. Kolejne miejsca w nowej kategorii zajęli: Kacper Sawicki (Papaya Films, 129 pkt) i Marcin Dworucha (F25 Production House, 85 pkt). Nominowani byli również: Jakub Laskus (Bites i Crunch Films) i Magdalena Olak (TANK).

Po raz drugi w historii konkursu wręczyliśmy też nagrodę dla najlepszego marketera. Wybór przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (agencje reklamowe, mediowe, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe oraz agencje PR) mogła wskazać najbardziej cenionych marketerów, również swoich klientów.

W drugim etapie o wyborze Ad Marketera Roku decydowało jury: Jarosław Gajewski (Lemon Film), Maciej Lissowski (Agencja Warszawa), Agata Małkowska-Szozda („Press”). Jerzy Minorczyk (IAA Polska), Tomasz Pawlikowski (Publicis Groupe Polska), Andrzej Skworz („Press”, przewodniczący), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies), Paweł Tyszkiewicz (SKM SAR). Obrady odbyły się w formie wideokonferencji, a głosowanie przeprowadzono SMS-owo.

Ad Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski (OLX Polska). Drugie miejsce zajęła Katarzyna Jezierska (VISA), a trzecie Arkadiusz Gwizdek (Škoda). Nominowani do tytułu Ad Marketera Roku 2019 byli też: Dariusz Maciołek (BNP Paribas) i Adam Szałamacha (Allegro).

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 ogłosiliśmy podczas transmisji na Facebooku i na Press.pl. Uruchomiliśmy też środowiskową zbiórkę pieniędzy „ODDECH OD REKLAMY – zbieramy na respirator”, z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem. Zbiórkę można znaleźć TUTAJ.

– Dajmy oddech tym, którzy zachorują. Złóżmy się na respirator! Zbierzmy 100 tysięcy złotych, by móc zakupić choć jeden. Wierzę, że się uda, choć nie jest nas wielu i nie stoją za nami miliony odbiorców – zaapelował redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network Polska, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa
Patron medialny: Sprawny Marketing.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii Signs.pl.
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764