logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ad Wo/Man 2019: Znamy zdobywców statuetek!

   03.04.2020, przeczytano 1352 razy
ilustracjastrzałka

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ad-wo-man-2019%3A-znamy-zdobywcow-statuetek%21,386397,artykul.html

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i, po raz pierwszy, Studia produkcyjne. To nagrody za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

W kategorii Agencje reklamowe tytuł AD WO/MAN Roku 2019 otrzymał Maciej Marasek (2012 Agency), który w głosowaniu uzyskał 156 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt, 121 pkt) i Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine, 75 pkt). Nominowani byli też: Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland) i Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).

W kategorii Agencje mediowe zwyciężył Paweł Gala (Wavemaker Polska), zdobywając 85 punktów. Za nim znaleźli się: Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska, 76 pkt) i Adrian Kawecki (Mindshare Polska, 64 pkt). Nominowane były też: Magdalena Kolenkiewicz (Starcom) i Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).

Pierwszym zdobywcą tytułu przyznanego w kategorii Studia produkcyjne został Jacek Kulczycki (OTO Film), który otrzymał 139 głosów. Kolejne miejsca w nowej kategorii zajęli: Kacper Sawicki (Papaya Films, 129 pkt) i Marcin Dworucha (F25 Production House, 85 pkt). Nominowani byli również: Jakub Laskus (Bites i Crunch Films) i Magdalena Olak (TANK).

Po raz drugi w historii konkursu wręczyliśmy też nagrodę dla najlepszego marketera. Wybór przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (agencje reklamowe, mediowe, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe oraz agencje PR) mogła wskazać najbardziej cenionych marketerów, również swoich klientów.

W drugim etapie o wyborze Ad Marketera Roku decydowało jury: Jarosław Gajewski (Lemon Film), Maciej Lissowski (Agencja Warszawa), Agata Małkowska-Szozda („Press”). Jerzy Minorczyk (IAA Polska), Tomasz Pawlikowski (Publicis Groupe Polska), Andrzej Skworz („Press”, przewodniczący), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies), Paweł Tyszkiewicz (SKM SAR). Obrady odbyły się w formie wideokonferencji, a głosowanie przeprowadzono SMS-owo.

Ad Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski (OLX Polska). Drugie miejsce zajęła Katarzyna Jezierska (VISA), a trzecie Arkadiusz Gwizdek (Škoda). Nominowani do tytułu Ad Marketera Roku 2019 byli też: Dariusz Maciołek (BNP Paribas) i Adam Szałamacha (Allegro).

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 ogłosiliśmy podczas transmisji na Facebooku i na Press.pl. Uruchomiliśmy też środowiskową zbiórkę pieniędzy „ODDECH OD REKLAMY – zbieramy na respirator”, z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem. Zbiórkę można znaleźć TUTAJ.

– Dajmy oddech tym, którzy zachorują. Złóżmy się na respirator! Zbierzmy 100 tysięcy złotych, by móc zakupić choć jeden. Wierzę, że się uda, choć nie jest nas wielu i nie stoją za nami miliony odbiorców – zaapelował redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network Polska, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa
Patron medialny: Sprawny Marketing.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024
„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w...
VML z nominacjami w konkursie KTR
Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764