logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

   09.04.2021, przeczytano 789 razy

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ad-wo-man-2020%3A-gaworski%2C-goralska%2C-wasko%2C-sawicki-i-maciolek-nagrodzeni,390967,artykul.html

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne i, po raz pierwszy, Agencje PR. To nagrody za: sukcesy w branży, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów. Konkurs organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, mediowych i PR, firm interaktywnych, studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

W kategorii Agencje reklamowe tytuł AD WO/MAN Roku 2020 otrzymał Marcin Gaworski, CEO & partner 180heartbeats + Jung v. Matt, który w głosowaniu uzyskał 238 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (DDB, 193 pkt) oraz Karolina Kałużna (Przestrzeń, 132 pkt).

W kategorii Agencje mediowe zwyciężyła Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub, która otrzymała w głosowaniu 200 punktów. Na podium znaleźli się też: Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska, 154 pkt) oraz Anna Podskarbi (OMD Optimum Media, 98 pkt).

W kategorii Studia produkcyjne tytuł trafił do Kacpra Sawickiego, założyciela i partnera zarządzającego Papaya Films, który w głosowaniu uzyskał 221 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Magdalena Olak (Oto Film, 108 pkt) oraz Marcin Dworucha (F25 Production House, 107 pkt).

Pierwszą zdobywczynią tytułu przyznanego w kategorii Agencje PR została Hanna Waśko, CEO Big Picture, która otrzymała 149 punktów. Na podium znalazły się też: Katarzyna Życińska (38Content Communication, 111 pkt) oraz Agata Zeman (24/7 Communication, 85 pkt).

Po raz trzeci w historii konkursu wręczyliśmy nagrodę dla najlepszego marketera. Wybór przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (agencje reklamowe, mediowe, PR, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe) mogła wskazać najbardziej cenionych marketerów, również swoich klientów. W drugim etapie o wyborze AD Marketera Roku decydowało jury w składzie: Izabela Albrychiewicz (GroupM Poland), Maciej Lissowski (Pathfinder 23), Jerzy Minorczyk (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska), Weronika Mirowska („Press”), prof. Krzysztof Obłój (Akademia Leona Koźmińskiego), Andrzej Skworz („Press”, przewodniczący jury), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies), Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).

AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek, CMO w Banku BNP Paribas. Drugie miejsce zajął Rafał Jakubowski (mBank), a trzecie Dorota Haller (Huawei Consumer Business Group).

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2020 ogłosiliśmy podczas gali transmitowanej na żywo na Facebooku i na Press.pl.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partnerzy kategorii Agencje public relations: Provident Polska, Press-Service Monitoring Mediów
Partnerzy kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska, Storytel
Partnerzy kategorii AD Marketer: GroupM wraz z Mediacom, Mindshare, Wavemaker
Ponadto partnerami są: Audio Network, Coloroffon, Cocosound, F25 Production House, M-sound Multimedia
Patroni medialni konkursu: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+
Organizator konkursu: Magazyn „Press”

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764