logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ad.net, Arbomedia i Idmnet wdrażają Predykcyjne Targetowanie Behawioralne

  PR 27.01.2008, przeczytano 1182 razy

Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet rozpoczęły wspólne wdrożenie Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Niedostępny dotąd w Polsce system stworzony został przez berlińską firmę nugg.ad.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ad.net%2C-arbomedia-i-idmnet-wdrazaja-predykcyjne-targetowanie-behawioralne,6690,artykul.html

Predykcyjne Targetowanie Behawioralne polega na emisji reklam dobranych zależnie od pogłębionego profilu behawioralnego danego internauty. Profil taki tworzony jest w oparciu o odwiedzane przez niego miejsca w sieci czy też wykorzystywane narzędzia. Dodatkowo uwzględniane są tu dane pochodzące z ankiety wypełnianej jednorazowo przez wybranych internautów. Bada ona płeć, wiek, dochód, a także zainteresowania i styl życia użytkowników.

Mechanizm Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego umożliwia dopasowanie reklam internetowych do zainteresowań i oczekiwań użytkowników, a przez to ograniczenie strat w wydatkach mediowych ponoszonych przez reklamodawcę w przypadku nietrafionego doboru grupy celowej kampanii. Predykcyjne Targetowanie Behawioralne znacznie zwiększa więc efektywność kampanii.

Wspólne zaimplementowanie platformy nugg.ad przez czołowe polskie sieci reklamowe oznacza, iż będą one korzystać z jednej bazy profili internautów. Ad.net, ARBOmedia i IDMnet zrzeszają ponad 940 witryn o łącznym potencjale 13,39 mln użytkowników (Real users) (Megapanel PBI/Gemius, 10.2007). Predykcyjne Targetowanie Behawioralne wzbogaci i uatrakcyjni ich oferty. Reklamodawcy i domy mediowe zyskają możliwość jeszcze bardziej precyzyjnego i elastycznego określania kryteriów targetowania reklam.

Obecnie trwają prace integrujące system z adserwerami sieci reklamowych. Pierwsze kampanie tego typu ruszą prawdopodobnie na wiosnę.

„Dzisiejszy rynek reklamy internetowej jest zdeterminowany trzema głównymi czynnikami: zasięgiem, jakością usług, a także efektywnym targetowaniem. Platforma nugg.ad pozwala nam połączyć siły i oferować wysokiej jakości rozwiązania targetowania behawioralnego dla naszych reklamodawców” – twierdzi Gwidon Humeniuk, CEO w sieci Ad.net. „Współpraca z Adnetem i IDMnet opiera się na efekcie synergii, na którym w naszej opinii skorzystają wszystkie podmioty” - mówi Marcin Woźniak, CEO w ARBOmedia. Natomiast Mariola Wysocka, CEO, IDMnet dodaje: „Taki model współpracy oraz zaawansowana technologia spełniają nasze oczekiwania i jestem przekonana, że inne firmy pójdą za naszym przykładem”.

System Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego powstał w oparciu o innowacyjną technologię berlińskiej spółki nugg.ad. Sieci Ad.net, ARBOmedia i IDMnet są pierwszymi polskimi podmiotami współpracującymi z nugg.ad. “Jesteśmy przekonani że w polskim rynku reklamowym drzemie ogromny potencjał rozwojowy, który chcemy wykorzystać aby wspólnie z naszymi klientami budować zaawansowaną jakościowo ofertę produktową w kolejnych latach” - mówi Tomasz Teodorczyk, Sales Manager CEE, nugg.ad AG.

Źródło: ARBOmedia Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764