logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adahead realizuje kampanię Play Fresh w grach PC i PS3

   15.05.2011, przeczytano 3554 razy
ilustracjastrzałka

AdAhead na zlecenie domu mediowego Mediacom prowadzi dla operatora sieci komórkowej Play działania w grach online. Banery Play Fresh pojawiły się między innymi w grach Battlefield, Need for Speed Shift, NHL 2010 czy Football Superstar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adahead-realizuje-kampanie-play-fresh-w-grach-pc-i-ps3,12537,artykul.html

Kampania Play Fresh realizowana jest w ramach największej sieci reklamowej specjalizującej się w grach - IGA Worldwide, której zasięg w Polsce to 300 tysięcy unikalnych graczy. W działaniach wykorzystano gry dedykowane użytkownikom komputerów oraz konsoli Playstation 3. Banery Play Fresh pojawiają się w momencie ładowania gry oraz w jej trakcie - są wtedy wkomponowane w wirtualną scenerię. W grze Battlefield reklama pojawia się na budynkach, wśród których toczy się akcja gry, w Need for Speed Shift występuje jako reklama outdoorowa, natomiast w NHL 2010 widnieje na bandach lodowiska. Wykorzystane kreacje można zobaczyć na kanale agencji AdAhead na serwisie YouTube.com.

Według szacunków IAB Polska gry internetowe będą w 2011 roku najdynamiczniej rozwijającym się kanałem przekazów marketingowych (źródło: Raport ''Rynek gier'', Interaktywnie.com, 04.2011).

Źródło: ARBOinteractive

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764