AdAhead na zlecenie domu mediowego Mediacom prowadzi dla operatora sieci komórkowej Play działania w grach online. Banery Play Fresh pojawiły się między innymi w grach Battlefield, Need for Speed Shift, NHL 2010 czy Football Superstar.
Kampania Play Fresh realizowana jest w ramach największej sieci reklamowej specjalizującej się w grach - IGA Worldwide, której zasięg w Polsce to 300 tysięcy unikalnych graczy. W działaniach wykorzystano gry dedykowane użytkownikom komputerów oraz konsoli Playstation 3. Banery Play Fresh pojawiają się w momencie ładowania gry oraz w jej trakcie - są wtedy wkomponowane w wirtualną scenerię. W grze Battlefield reklama pojawia się na budynkach, wśród których toczy się akcja gry, w Need for Speed Shift występuje jako reklama outdoorowa, natomiast w NHL 2010 widnieje na bandach lodowiska. Wykorzystane kreacje można zobaczyć na kanale agencji AdAhead na serwisie YouTube.com.
Według szacunków IAB Polska gry internetowe będą w 2011 roku najdynamiczniej rozwijającym się kanałem przekazów marketingowych (źródło: Raport ''Rynek gier'', Interaktywnie.com, 04.2011).
Źródło: ARBOinteractive