logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adahead wzmacnia mobile

  PR 14.02.2011, przeczytano 2248 razy
ilustracjastrzałka
Agata Krynicka, nowy Head of Business Development agencji AdAhead

Agata Krynicka dołączyła do zespołu agencji AdAhead, gdzie odpowiadać będzie za produkty mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adahead-wzmacnia-mobile,11995,artykul.html

Agata Krynicka obejmie stanowisko Head of Business Development. Do jej obowiązków należeć będzie rozwijanie produktów agencji AdAhead z obszaru najnowszych technologii i mobile oraz współpraca z klientami bezpośrednimi i agencyjnymi w zakresie kampanii na urządzeniach przenośnych.

Agata Krynicka jest absolwentką Wydziału Ekonomii Wyższej Szkoły Handlu i Prawa. W mediach pracuje od 12 lat, początkowo odpowiadała za tytuły młodzieżowe w Wydawnictwie Axel Springer, później w Wydawnictwie Bauer. Od 2007 roku pracowała w Telecom media, gdzie uczestniczyła we wprowadzeniu reklamy mobilnej na polski rynek. W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Avantis, w której rozwijała reklamę mobilną i współtworzyła system do zarządzania kampaniami tego typu. Współpracowała z takimi klientami, jak m.in. Blue City, Tchibo, Kraft, Avon, Seat, Adidas oraz Diageo

AdAhead stanowi agencję niestandardowych mediów interaktywnych działającą w ramach grupy ARBOinteractive. AdAhead zajmuje się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych z zakresu mobile (w telefonach komórkowych i urządzeniach mobilnych) oraz reklamą w grach oraz wszelkimi niestandardowymi rozwiązaniami wykraczającymi poza tradycyjny Internet.

Źródło: AdAhead

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764