Agata Krynicka dołączyła do zespołu agencji AdAhead, gdzie odpowiadać będzie za produkty mobile.
Agata Krynicka obejmie stanowisko Head of Business Development. Do jej obowiązków należeć będzie rozwijanie produktów agencji AdAhead z obszaru najnowszych technologii i mobile oraz współpraca z klientami bezpośrednimi i agencyjnymi w zakresie kampanii na urządzeniach przenośnych.
Agata Krynicka jest absolwentką Wydziału Ekonomii Wyższej Szkoły Handlu i Prawa. W mediach pracuje od 12 lat, początkowo odpowiadała za tytuły młodzieżowe w Wydawnictwie Axel Springer, później w Wydawnictwie Bauer. Od 2007 roku pracowała w Telecom media, gdzie uczestniczyła we wprowadzeniu reklamy mobilnej na polski rynek. W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Avantis, w której rozwijała reklamę mobilną i współtworzyła system do zarządzania kampaniami tego typu. Współpracowała z takimi klientami, jak m.in. Blue City, Tchibo, Kraft, Avon, Seat, Adidas oraz Diageo
AdAhead stanowi agencję niestandardowych mediów interaktywnych działającą w ramach grupy ARBOinteractive. AdAhead zajmuje się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych z zakresu mobile (w telefonach komórkowych i urządzeniach mobilnych) oraz reklamą w grach oraz wszelkimi niestandardowymi rozwiązaniami wykraczającymi poza tradycyjny Internet.
Źródło: AdAhead