Już nie Baron, a ADAM BARON. Producent ekskluzywnych toreb, torebek i portfeli z Nowego Sącza zmienił nazwę, logo oraz strategię.
„Niebanalna osobowość wymaga niebanalnej torebki” – mówi właściciel marki, Adam Baron i można to potraktować jako myśl przewodnią, przyświecającą działalności firmy. Torby ADAM BARON to torby z charakterem. Przeznaczone są dla tych, którzy w życiu przede wszystkim chcą doświadczać autentyczności i niezależności. Te wartości zakodowane są w DNA marki – firma powstała w 1993 roku, tuż po zmianie ustroju w Polsce, i była wyrazem umiłowania wolności oraz możliwości wyrażania własnego indywidualizmu.
W ramach rebrandingu zdecydowano się na zmianę nazwy oraz logo. Szeryfowa czcionka oraz motyw heraldyczny i motyw jednorożca podkreślają szlachetny charakter marki. Ponadto w sygnet wpisano inicjały założyciela firmy.
Marka pozostaje wierna tradycyjnym metodom technologicznym i produkcji rzemieślniczej, jej produkty wykonane są z naturalnych skór wyprawianych ekologicznymi garbnikami we włoskich garbarniach. Firma stosuje politykę zrównoważonego rozwoju. Nie zatrudnia taniej siły roboczej w krajach borykających się z problemami ubóstwa czy wyzysku nieletnich; cała produkcja odbywa się w polskiej manufakturze w Nowym Sączu.
Źródło: ADAM BARON