logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Baron: rebranding luksusowej marki galanterii skórzanej

  PR 24.10.2018, przeczytano 1874 razy
ilustracjastrzałka

Już nie Baron, a ADAM BARON. Producent ekskluzywnych toreb, torebek i portfeli z Nowego Sącza zmienił nazwę, logo oraz strategię.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-baron%3A-rebranding-luksusowej-marki-galanterii-skorzanej,379867,artykul.html

Niebanalna osobowość wymaga niebanalnej torebki” – mówi właściciel marki, Adam Baron i można to potraktować jako myśl przewodnią, przyświecającą działalności firmy. Torby ADAM BARON to torby z charakterem. Przeznaczone są dla tych, którzy w życiu przede wszystkim chcą doświadczać autentyczności i niezależności. Te wartości zakodowane są w DNA marki – firma powstała w 1993 roku, tuż po zmianie ustroju w Polsce, i była wyrazem umiłowania wolności oraz możliwości wyrażania własnego indywidualizmu.

W ramach rebrandingu zdecydowano się na zmianę nazwy oraz logo. Szeryfowa czcionka oraz motyw heraldyczny i motyw jednorożca podkreślają szlachetny charakter marki. Ponadto w sygnet wpisano inicjały założyciela firmy.

ilustracjastrzałka

Marka pozostaje wierna tradycyjnym metodom technologicznym i produkcji rzemieślniczej, jej produkty wykonane są z naturalnych skór wyprawianych ekologicznymi garbnikami we włoskich garbarniach. Firma stosuje politykę zrównoważonego rozwoju. Nie zatrudnia taniej siły roboczej w krajach borykających się z problemami ubóstwa czy wyzysku nieletnich; cała produkcja odbywa się w polskiej manufakturze w Nowym Sączu.

Źródło: ADAM BARON

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764