logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Biegalski dołączył do agencji mediowej Starcom

  PR 27.09.2024, przeczytano 399 razy
ilustracja

Adam Biegalski zasila Dział Strategii w agencji mediowej Starcom i obejmuje stanowisko Strategy & Innovation Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-biegalski-dolaczyl-do-agencji-mediowej-starcom,405842,artykul.html

Adam Biegalski to doświadczony ekspert w zakresie strategicznego planowania i zakupu mediów, od 10 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Jako Strategy & Innovation Manager w agencji mediowej Starcom jest odpowiedzialny za wsparcie strategiczne kluczowych klientów agencji. Do jego głównych obowiązków należy projektowanie strategii wykorzystujących szeroki mix rozwiązań w modelu omnichannel, bazujących na bogatych benchmarkach oraz danych analitycznych, które mają na celu tworzenie jakościowych relacji między marką a konsumentem.

Adam swoją karierę zaczynał w Wavemaker, planując media online i offline dla klientów tj. NIVEA, IKEA czy Netflix. Od 2017 roku związany był z Havas Media: początkowo w dziale client service jako osoba pierwszego kontaktu dla klientów Emirates i Banku BNP Paribas, a później w Dziale Intelligence, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie strategii mediowych obecnych i potencjalnych klientów agencji.

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect
Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764