Adam Biegalski zasila Dział Strategii w agencji mediowej Starcom i obejmuje stanowisko Strategy & Innovation Managera.
Adam Biegalski to doświadczony ekspert w zakresie strategicznego planowania i zakupu mediów, od 10 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Jako Strategy & Innovation Manager w agencji mediowej Starcom jest odpowiedzialny za wsparcie strategiczne kluczowych klientów agencji. Do jego głównych obowiązków należy projektowanie strategii wykorzystujących szeroki mix rozwiązań w modelu omnichannel, bazujących na bogatych benchmarkach oraz danych analitycznych, które mają na celu tworzenie jakościowych relacji między marką a konsumentem.
Adam swoją karierę zaczynał w Wavemaker, planując media online i offline dla klientów tj. NIVEA, IKEA czy Netflix. Od 2017 roku związany był z Havas Media: początkowo w dziale client service jako osoba pierwszego kontaktu dla klientów Emirates i Banku BNP Paribas, a później w Dziale Intelligence, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie strategii mediowych obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Źródło: Publicis Groupe