Adam Bodziak od września prowadzi dział PR i marketingu w agencji Result Media. Zadaniami nowego specjalisty od komunikacji są kontakty z mediami i influencerami, budowanie wizerunku agencji, działania w mediach społecznościowych oraz zarządzanie relacjami wewnętrznymi. Bodziak również dla wybranych klientów Result Media zajmie się konsultingiem i relacjami z mediami. Od nowego roku specjalista stworzy agencyjny zespół PRowy, który będzie prowadził szeroko zakrojone projekty komunikacyjne dla klientów Result Media, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social mediach.
- Chcemy wykorzystać dziennikarskie i PRowe doświadczenie Adama do mocniejszego zaistnienia marki RM w świadomości obecnych i potencjalnych klientów a także zagospodarować potencjał naszych specjalistów jako certyfikowanych ekspertów reklamy internetowej w mediach. Ponad to wychodzimy z założenia że komunikacja w social mediach wymaga solidnego warsztatu dziennikarskiego i dużego doświadczenia PRowego, dlatego też chcemy by zespół Adama sprawował merytoryczną opiekę nad wszystkimi działaniami które prowadzimy w mediach społecznościowych dla naszych klientów – mówi Konrad Spoczyński, prezes zarządu Result Media.
Adam Bodziak w 2010 roku współtworzył Sugar & Spice PR. Od 2012 roku prowadził własną firmę Green Light Public Relations. W tym czasie głównie pracował dla związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interactive i mediową. Zanim zaczął pracę w public relations przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Gazecie Prawnej, Życiu Warszawy, Wprost, Marketing & more.
Pasjonuje się literaturą faktu, historią, naukowymi odkryciami, kryminałami i sportami walki.
Źródło: Result Media