logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Bodziak odpowiada za PR i marketing w Result Media

  PR 13.09.2018, przeczytano 259 razy

Adam Bodziak od września prowadzi dział PR i marketingu w agencji Result Media. Zadaniami nowego specjalisty od komunikacji są kontakty z mediami i influencerami, budowanie wizerunku agencji, działania w mediach społecznościowych oraz zarządzanie relacjami wewnętrznymi. Bodziak również dla wybranych klientów Result Media zajmie się konsultingiem i relacjami z mediami. Od nowego roku specjalista stworzy agencyjny zespół PRowy, który będzie prowadził szeroko zakrojone projekty komunikacyjne dla klientów Result Media, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-bodziak-odpowiada-za-pr-i-marketing-w-result-media,37884,artykul.html

- Chcemy wykorzystać  dziennikarskie i PRowe doświadczenie Adama do mocniejszego zaistnienia marki RM  w świadomości obecnych i potencjalnych klientów a także zagospodarować potencjał naszych specjalistów jako certyfikowanych ekspertów reklamy internetowej w mediach. Ponad to wychodzimy z założenia że komunikacja w social mediach wymaga solidnego warsztatu dziennikarskiego i dużego doświadczenia PRowego, dlatego też chcemy by zespół Adama sprawował merytoryczną opiekę nad wszystkimi działaniami które prowadzimy w mediach społecznościowych dla naszych klientów – mówi Konrad Spoczyński, prezes zarządu Result Media.

Adam Bodziak w 2010 roku współtworzył Sugar & Spice PR. Od 2012 roku prowadził własną firmę Green Light Public Relations. W tym czasie głównie pracował dla związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interactive i mediową. Zanim zaczął pracę w public relations przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Gazecie Prawnej, Życiu Warszawy, Wprost, Marketing & more.

Pasjonuje się literaturą faktu, historią, naukowymi odkryciami, kryminałami i sportami walki.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764