logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Bodziak odpowiada za PR i marketing w Result Media

  PR 13.09.2018, przeczytano 167 razy

Adam Bodziak od września prowadzi dział PR i marketingu w agencji Result Media. Zadaniami nowego specjalisty od komunikacji są kontakty z mediami i influencerami, budowanie wizerunku agencji, działania w mediach społecznościowych oraz zarządzanie relacjami wewnętrznymi. Bodziak również dla wybranych klientów Result Media zajmie się konsultingiem i relacjami z mediami. Od nowego roku specjalista stworzy agencyjny zespół PRowy, który będzie prowadził szeroko zakrojone projekty komunikacyjne dla klientów Result Media, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-bodziak-odpowiada-za-pr-i-marketing-w-result-media,37884,artykul.html

- Chcemy wykorzystać  dziennikarskie i PRowe doświadczenie Adama do mocniejszego zaistnienia marki RM  w świadomości obecnych i potencjalnych klientów a także zagospodarować potencjał naszych specjalistów jako certyfikowanych ekspertów reklamy internetowej w mediach. Ponad to wychodzimy z założenia że komunikacja w social mediach wymaga solidnego warsztatu dziennikarskiego i dużego doświadczenia PRowego, dlatego też chcemy by zespół Adama sprawował merytoryczną opiekę nad wszystkimi działaniami które prowadzimy w mediach społecznościowych dla naszych klientów – mówi Konrad Spoczyński, prezes zarządu Result Media.

Adam Bodziak w 2010 roku współtworzył Sugar & Spice PR. Od 2012 roku prowadził własną firmę Green Light Public Relations. W tym czasie głównie pracował dla związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interactive i mediową. Zanim zaczął pracę w public relations przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Gazecie Prawnej, Życiu Warszawy, Wprost, Marketing & more.

Pasjonuje się literaturą faktu, historią, naukowymi odkryciami, kryminałami i sportami walki.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764