logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Bodziak odpowiada za PR i marketing w Result Media

  PR 13.09.2018, przeczytano 295 razy

Adam Bodziak od września prowadzi dział PR i marketingu w agencji Result Media. Zadaniami nowego specjalisty od komunikacji są kontakty z mediami i influencerami, budowanie wizerunku agencji, działania w mediach społecznościowych oraz zarządzanie relacjami wewnętrznymi. Bodziak również dla wybranych klientów Result Media zajmie się konsultingiem i relacjami z mediami. Od nowego roku specjalista stworzy agencyjny zespół PRowy, który będzie prowadził szeroko zakrojone projekty komunikacyjne dla klientów Result Media, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-bodziak-odpowiada-za-pr-i-marketing-w-result-media,37884,artykul.html

- Chcemy wykorzystać  dziennikarskie i PRowe doświadczenie Adama do mocniejszego zaistnienia marki RM  w świadomości obecnych i potencjalnych klientów a także zagospodarować potencjał naszych specjalistów jako certyfikowanych ekspertów reklamy internetowej w mediach. Ponad to wychodzimy z założenia że komunikacja w social mediach wymaga solidnego warsztatu dziennikarskiego i dużego doświadczenia PRowego, dlatego też chcemy by zespół Adama sprawował merytoryczną opiekę nad wszystkimi działaniami które prowadzimy w mediach społecznościowych dla naszych klientów – mówi Konrad Spoczyński, prezes zarządu Result Media.

Adam Bodziak w 2010 roku współtworzył Sugar & Spice PR. Od 2012 roku prowadził własną firmę Green Light Public Relations. W tym czasie głównie pracował dla związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interactive i mediową. Zanim zaczął pracę w public relations przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Gazecie Prawnej, Życiu Warszawy, Wprost, Marketing & more.

Pasjonuje się literaturą faktu, historią, naukowymi odkryciami, kryminałami i sportami walki.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Testy konsumenckie na Wyborcza.biz
W grudniu „Gazeta Wyborcza" opublikuje wyniki testów konsumenckich przeprowadzonych przez Fundację Pro-Test i europejskie organizacje konsumenckie. O pierwszym z nich będzie można już przeczytać na Wyborcza.biz, 4 grudnia br.
W listopadzie programy TVP najpopularniejsze
W listopadzie grupa TVP z udziałami 27,9% jest liderem rynku wśród nadawców telewizyjnych, a TVP1 z udziałami 10% najpopularniejszą anteną miesiąca. Ponadto wzrost odnotowały TVP Info i TVP3 oraz kanały tematyczne: TVP HD, TVP Kultura i TVP Polonia. Aż 9 na 10 najchętniej oglądanych programów miesiąca należało do Telewizji Polskiej.
Nowoczesny design aplikacji, bardziej przejrzysty i czytelny wygląd, a także łatwiejsza nawigacja. To tylko niektóre nowości, z których mogą korzystać użytkownicy najnowszej odsłony aplikacji „Gazety Wyborczej” dla urządzeń z systemem iOS. Wersja dostępna jest od 10 listopada 2020 r.
Start nowej kampanii Cyfrowego Polsatu – telewizja internetowa OTT nie tylko od święta
Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT, która zapewnia bogatą i różnorodną rozrywkę bez konieczności montażu anteny. Na start ponad 100 kanałów przez 3 miesiące bez opłat, a później swoboda wyboru pakietów i możliwość ich włączania, kiedy się chce.
Gazeta Wyborcza zaprasza na 7. edycję Festiwalu Matematyki
Jak w czasach pandemii uczyć matematyki? Jak wesprzeć dzieci i pomóc im w samodzielnych spotkaniach z królową nauk? „Gazeta Wyborcza” wraz z Fundacją mBanku postara się odpowiedzieć na te pytania podczas 7. edycji Festiwalu Matematyki, który w tym roku odbywa się od 1 do 14 grudnia w serwisie Wyborcza.pl–Wyborcza.pl/matematyka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764