logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Dyba odchodzi z Idmnet

  PR 23.10.2012, przeczytano 1075 razy
ilustracjastrzałka

Adam Dyba złożył rezygnację z pełnienia funkcji wiceprezesa zarządu spółki Internetowy Dom Mediowy Net S.A., wchodzącej w skład Grupy ZPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-dyba-odchodzi-z-idmnet,17029,artykul.html

Twórca i założyciel sieci reklamy internetowej IDMnet z końcem listopada rozstaje się ze spółką. Jego obowiązki przejmą pozostali członkowie zarządu IDMnet.

To już drugi raz gdy odchodzę z IDMnet – komentuje swoją decyzję Adam Dyba – Gdy odchodziłem za pierwszym razem IDMnet był wartkim strumykiem, a gdy wróciłem – już dobrze uregulowaną i żeglowną rzeką. Przyszedł jednak czas na zmiany i własny biznes. Jestem pewien, że IDMnet doskonale sobie beze mnie poradzi. Firma cały czas się rozwija, ma dobre wyniki i ambitne plany.

Z Grupą ZPR Adam Dyba był związany od 1997 roku. Zaczynał swoją karierę w spółce Supermedia, gdzie prowadził dział reklamy internetowej, który w 2000 roku został przekształcony w spółkę Internetowy Dom Mediowy Net. W 2006 roku Adam Dyba odszedł z Grupy ZPR do spółki ClickAd, aby po roku wrócić i objąć stanowisko prezesa spółek Afilo i AdAction. W 2010 roku obie spółki zostały włączone w struktury sieci IDMnet, w której Adam Dyba objął funkcję wiceprezesa zarządu. Teraz ma zamiar stworzyć własną firmę, która będzie specjalizować się w dziedzinie reklamy kupowanej w modelu RTB, z wykorzystaniem danych zewnętrznych lub pochodzących bezpośrednio od klienta.

Źródło: IDMnet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764