logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Jakuć redaktorem naczelnym „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego”

  PR 16.07.2021, przeczytano 469 razy
ilustracja

Od 14 lipca br. redaktorem naczelnym „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego” zostaje Adam Jakuć. Jarosław Jabłoński rozstaje się z wydawnictwem za porozumieniem stron.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-jakuc-redaktorem-naczelnym-_gazety-wspolczesnej_-i-_kuriera-porannego_,392301,artykul.html

Adam Jakuć do Polska Press przechodzi z Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, gdzie od 2018 roku był doradcą Wojewody. Z branżą medialną związany jest od początku swojej kariery. Pracę zawodową zaczął w Polskim Radiu Białystok. Od 2006 roku współpracuje z Telewizją Polską jako reporter programu „TeleExpress”, prezenter i reporter programu „Obiektyw”, „Strefa Bezpieczeństwa” oraz „Turbo Podlasie”. W TVP był również prowadzącym rozmów w programie „Gość Dnia”. W latach 2013 – 2018 pełnił funkcję redaktora naczelnego w czasopiśmie „Supraśl Nasza Gmina” oraz dyrektora w Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu.

Adam Jakuć posiada również doświadczenie w działalności artystycznej. Jest autorem scenariuszy "Sopoćko. Nieznana spowiedź spowiednika św. Faustyny" (2020), "Nie daj się wkręcić, babciu" (2017), "Jaskinia" (2010), "Show" (2008), "Sekta" (2007) i wyreżyserował sztuki teatralne "Nie daj się wkręcić, babciu" (2017), "Jaskinia" (2010), "Show" (2008), "Sekta (2007), "Oskar" (2006), "Od dziś będziemy dobrzy" (2005), "Pokutnik z Osjaku" (2003).

Źródło: Polska Press Sp. z o.o.

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764