logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samochodowy „Zakup kontrolowany za granicą” w Playerze

  PR 13.12.2019, przeczytano 1294 razy
ilustracja

Adam Kornacki i jego ekipa od wielu sezonów z sukcesami pomagają klientom znaleźć wymarzone auto na trudnym polskim rynku samochodowym. Teraz podejmują kolejne wyzwanie! Tym razem poszukają najlepszych okazji w Niemczech, Holandii, Włoszech i USA. Nowy program „Zakup kontrolowany za granicą” już od 15 grudnia wyłącznie w kolekcji MotorTrend, tylko w Playerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samochodowy-_zakup-kontrolowany-za-granica_-w-playerze,385088,artykul.html

Znany ekspert i dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo, Adam Kornacki, odwiedzi cztery rynki, z których Polacy lubią ściągać samochody. Na początku pojedzie do Niemiec, gdzie pomoże Patrykowi znaleźć wyjątkowego youngtimera. Klientowi zależy na tym, aby auto było wyprodukowane przed 1994 rokiem. Ma na to przeznaczone około 2000 Euro. Czy nabywca znajdzie na Zachodzie swoje wymarzone auto? Wśród propozycji pojawią się Audii 100, Mercedes W124 czy Volkswagen Golf 3 w limitowanej wersji Pink Floyd.

W kolejnych odcinkach Adam odwiedzi także Holandię, Włochy i USA. Jak skutecznie zweryfikować historię pojazdu na rynku holenderskim? Jakie perełki motoryzacyjne kryją Włochy? Na co trzeba uważać, sprowadzając samochód ze Stanów? Odpowiedzi na te i inne pytania już w grudniu tylko na player.pl, w kolekcji MotorTrend.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764