logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

  PR 05.09.2018, przeczytano 849 razy

Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-kregielewski-wzmacnia-dzial-strategii-labcon-jako-digital-strategist,37791,artykul.html

Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując i nadzorując projekty digital dla takich klientów jak: Allegro, Huawei, Ben&Jerry’s (Unilever), innogy, Husqvarna, Player+, Philips, OBI, GTC, Suzuki, Centrum Praskie Koneser,Mercure, ibis, AccorHotels. W ramach Szkoły Marketingu Interaktywnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR prowadził również zajęcia dt. mediów społecznościowych. Przez ostatnie 1,5 roku Adam Kręgielewski pracował w 180heartbeats + Jung von Matt. Na stanowisku Digital Strategist odpowiadał za opracowywanie strategii komunikacji dla klientów Agencji, a także merytoryczny nadzór nad działaniami realizowanymi przez zespół community w Social Media. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał jako Social Media Manager i Social Media Project Manager.

Jako Digital Strategist w Labcon Adam Kręgielewski będzie realizował projekty z zakresu strategii komunikacji dla obecnych klientów Agencji oraz w obszarze New Business. W ramach zespołu strategicznego Group One, będzie zaangażowany również w opracowywanie kompleksowych rozwiązań digital dla klientów Grupy.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764