logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

  PR 27.01.2020, przeczytano 367 razy

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-malysz-opiekunem-programu-_milka.-sercem-z-mlodymi-skoczkami_,385480,artykul.html

Zespół marki Milka wielokrotnie podkreślał, że jego celem jest udzielanie wsparcia, które realnie przyczyni się do rozwoju skoków narciarskich w Polsce. Stąd też decyzja o kompleksowym sponsoringu, nie tylko dorosłej Kadry, ale również młodych talentów. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, Milka przekazała młodym skoczkom kaski, zapewniła im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowała szkolenia dla ich trenerów. W tym roku, długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Bieżące potrzeby marka będzie konsultować z Adamem Małyszem, który został oficjalnym opiekunem programu.

- Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszego opiekuna projektu Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami niż Adam Małysz. Dla przyszłych sportowców jest on prawdziwym wzorem i inspiracją. Dla zespołu marki Milka – nieocenionym wsparciem w określeniu potrzeb przyszłych mistrzów – komentuje Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.

Z kolei Adam Małysz od dawna zwraca uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi skoczków.

- Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – mówił w momencie startu kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.

Entuzjazm odczuwają także przyszli następcy Adama Małysza. Wielu z nich podkreśla, że to on zainspirował ich do skakania:

- Kiedy powiedziałem rodzicom, że chcę skakać, byli zdziwieni, ale też cieszyli się. Tak samo jak ja oglądali skoki w telewizji – w Polsce trwała Małyszomania – wspominał swoje początki 16-letni Jan Rzadkosz z klubu TS Wisła Zakopane podczas szkoleń organizowanych przez markę Milka w Szczyrku.

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują liczne konkursy konsumenckie oraz loteria. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Mondelez Polska

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764