logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz w kampanii reklamowej Banku Pocztowego i Envelobanku

  PR 01.04.2019, przeczytano 239 razy
ilustracjastrzałka

„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku. Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii Bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje Ambasadora Marki – wybitnego sportowca, cieszącego się ogromną sympatią i zaufaniem Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-malysz-w-kampanii-reklamowej-banku-pocztowego-i-envelobanku,381895,artykul.html

W reklamie Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego cyfrowej marki, Adam Małysz tłumaczy, co dla Niego oznacza hasło: być w porządku -  „Być sobą, niezależnie od tego, co osiągniesz, polegać na zaufanych partnerach, dzięki którym masz większe możliwości, zawsze trzymać za innych kciuki i pamiętać o tym, skąd jesteś ”. Kampania Kredytu w Porządku z udziałem Adama Małysza będzie emitowana od 1 do 30 kwietnia 2019 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsacie i stacjach tematycznych TVP i Polsatu. W kampanii Bank wykorzystuje 30 s. oraz 15 s. spoty reklamowe.

- Finanse w porządku – tak brzmi hasło, na którym oparliśmy komunikację marketingową EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego. Od marca br. w ofercie obydwu marek dostępny jest Kredyt w Porządku z niską ratą. Zaprosiliśmy do współpracy Adama Małysza, gdyż jest on jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców, jest pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości. Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem. Naszym zdaniem to najlepsze połączenie, by wybitny, uznany polski sportowiec promował Bank Pocztowy – bezpieczny, w stu procentach polski Bank. Adam Małysz po prostu „jest w porządku – mówi Małgorzata Madej, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pocztowym.

Wizerunek Ambasadora oraz towarzyszącej mu brand mascot – Pandy - będzie także wykorzystany w kampanii internetowej, którą Bank będzie realizował od 15 kwietnia do 30 czerwca 2019 r. W ramach działań w internecie publikowane będą krótkie filmy branded content, które w prosty i zabawny sposób opowiadają o świecie finansów. Dla internautów Bank przygotował także konkursy.

Ponadto oferta Kredytu w Porządku wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764