logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz w kampanii reklamowej Banku Pocztowego i Envelobanku

  PR 01.04.2019, przeczytano 187 razy
ilustracjastrzałka

„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku. Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii Bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje Ambasadora Marki – wybitnego sportowca, cieszącego się ogromną sympatią i zaufaniem Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-malysz-w-kampanii-reklamowej-banku-pocztowego-i-envelobanku,381895,artykul.html

W reklamie Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego cyfrowej marki, Adam Małysz tłumaczy, co dla Niego oznacza hasło: być w porządku -  „Być sobą, niezależnie od tego, co osiągniesz, polegać na zaufanych partnerach, dzięki którym masz większe możliwości, zawsze trzymać za innych kciuki i pamiętać o tym, skąd jesteś ”. Kampania Kredytu w Porządku z udziałem Adama Małysza będzie emitowana od 1 do 30 kwietnia 2019 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsacie i stacjach tematycznych TVP i Polsatu. W kampanii Bank wykorzystuje 30 s. oraz 15 s. spoty reklamowe.

- Finanse w porządku – tak brzmi hasło, na którym oparliśmy komunikację marketingową EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego. Od marca br. w ofercie obydwu marek dostępny jest Kredyt w Porządku z niską ratą. Zaprosiliśmy do współpracy Adama Małysza, gdyż jest on jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców, jest pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości. Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem. Naszym zdaniem to najlepsze połączenie, by wybitny, uznany polski sportowiec promował Bank Pocztowy – bezpieczny, w stu procentach polski Bank. Adam Małysz po prostu „jest w porządku – mówi Małgorzata Madej, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pocztowym.

Wizerunek Ambasadora oraz towarzyszącej mu brand mascot – Pandy - będzie także wykorzystany w kampanii internetowej, którą Bank będzie realizował od 15 kwietnia do 30 czerwca 2019 r. W ramach działań w internecie publikowane będą krótkie filmy branded content, które w prosty i zabawny sposób opowiadają o świecie finansów. Dla internautów Bank przygotował także konkursy.

Ponadto oferta Kredytu w Porządku wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764