logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz w kampanii Wirtualnego Portfela od Banku Pocztowego

  PR 08.11.2023, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-malysz-w-kampanii-wirtualnego-portfela-od-banku-pocztowego,401988,artykul.html

Analizując oczekiwania naszych Klientów dostrzegliśmy pewną niszę w obszarze e-commerce. Stąd kampania, którą nazwaliśmy Wirtualny Portfel. Pod taką nazwą promujemy kilka usług, po które w szybki i bezpieczny sposób można sięgnąć chcąc skorzystać np. ze świątecznych promocji internetowych czy tych pojawiających się przy okazji Black Friday i Cyber Monday. Połączyliśmy w komunikacji nasze dobrze znane rynkowi produkty bankowe, tworząc portfel rozwiązań dostępnych online, umożliwiający szybką reakcję na pojawiające się okazje. Podkreślamy m.in. możliwość skorzystania przy zakupie sprzętu AGD i elektroniki z bezpłatnego przedłużenia ich gwarancji – mówi Radosław Kazimierski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.

W skład Wirtualnego Portfela wchodzą: Konto w Porządku z możliwością uruchomienia bez wizyty w placówce Banku, wirtualna karta wraz z pakietem ubezpieczeń zakupów w sieci oraz kredyt onlineW kampanii Bank wskazuje na atrakcyjne ceny usług – niskie oprocentowanie kredytu online, brak opłat za konto i kartę przy spełnieniu prostych warunków oraz fakt, że Klienci mogą liczyć na bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online oferowany do karty wirtualnej, w tym możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na zakupy RTV i AGD o rok oraz gwarancję najniższej ceny na zakupiony produkt. Szczegóły oferty dostępne są na dedykowanej stronie https://www.pocztowy.pl/lp/wirtualny-portfel.

Działania promocyjne, obejmujące szeroką komunikację w internecie, będą trwały od 8 listopada do 17 grudnia 2023 r. Jej twarzą został Ambsador Banku Pocztowego Adam Małysz – były skoczek narciarski, wielokrotny mistrz świata oraz multimedalista igrzysk olimpijskich.

Kampania internetowa zostanie zrealizowana na Allegro – największej platformie zakupowej w kraju – oraz Facebooku. Reklamy będą wyświetlać się osobom zainteresowanym zakupami internetowymi urządzeń AGD oraz RTV. W ramach kampanii zostaną wykorzystane różne formaty bannerów internetowych oraz działania mailingowe.

Źródło: Bank Pocztowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764