logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Nurkiewicz polskim ambasadorem marki Nikon

  PR 19.01.2018, przeczytano 1605 razy
ilustracjastrzałka
Adam Nurkiewicz fot. Alfredas Pliadis

Firma Nikon rozpoczęła ścisłą, partnerską współpracę z Adamem Nurkiewiczem specjalizującym się w fotografii sportowej. Jest to pierwszy polski ambasador marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-nurkiewicz-polskim-ambasadorem-marki-nikon,35170,artykul.html

Adam Nurkiewicz to doświadczony fotograf sportowy, od lat związany marką Nikon. Pracował jako dziennikarz sportowy w Canal+, a następnie jako szef fotoedycji w Przeglądzie Sportowym. Zdobywca tytułu fotografa artysty przyznawanego przez Fotoklub RP działający pod egidą Międzynarodowej Federacji Sztuki Fotograficznej FIAP. Jest współtwórcą Klubu Fotografii Prasowej, należy do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Międzynarodowego Stowarzyszenia Dziennikarzy oraz Międzynarodowego Klubu Dziennikarzy Sportowych. Kolekcje fotografii Nurkiewicza znajdują się w wielu związkach sportowych: wioślarzy, lekkoatletów, kajakarzy czy tenisistów. Fotografował dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. Jego zdjęcia publikowane były w najważniejszych tytułach prasy w Polsce i za granicą, m.in.: „L'Équipe”, „USA Today”, „Szanghai Daily”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, „Rzeczpospolitej" czy „Przeglądzie Sportowym”. Od lat współpracuje z Olimpiadami Specjalnymi, ruchem olimpijskim zrzeszającym osoby niepełnosprawne intelektualnie.

Adam Nurkiewicz został pierwszym polskim ambasadorem marki Nikon. Fotograf związany jest z firmą od wielu lat, będąc m.in. jednym z pierwszych członków Nikon Professional Services Polska (NPS) w naszym kraju.

W ramach współpracy firma Nikon zapewni fotografowi pełne wyposażenie sprzętowe w trakcie realizowanych projektów. Pierwszą okazją będą tegoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu (Korea Południowa). Nikon zostanie również współorganizatorem autorskich wystaw Adama Nurkiewicza w Polsce.

ilustracjastrzałka
Adam Nurkiewicz i Makoto Sone fot. Wiktor Sobolewski

Projekt ambasadorski marki Nikon zrzesza jednych z najbardziej utalentowanych i wpływowych artystów pracujących obecnie w branży.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764