logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Puchalski awansuje w Httpool Polska na stanowisko Strategic Sales Lead

  PR 08.06.2021, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Adam Puchalski awansował w Httpool Polska na stanowisko Strategic Sales Lead. Będzie raportował bezpośrednio do CEO firmy – Justyny Duszyńskiej - oraz współtworzył z nią strategię sprzedaży, jak również wspierał managerów poszczególnych zespołów w jej wdrażaniu i realizacji. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, Tik Tok czy Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-puchalski-awansuje-w-httpool-polska-na-stanowisko-strategic-sales-lead,391802,artykul.html

Adam Puchalski pracuje w Httpool Polska od sierpnia 2019 roku, początkowo jako Spotify Client Partner, a następnie Spotify Lead Poland – w tej roli zarządzał zespołem sprzedającym reklamy na platformie Spotify.

Obecnie obejmuje stanowisko Strategic Sales Lead. Do jego zadań w nowej roli będzie należało m.in. całościowe zarządzanie procesem sprzedaży (analiza, proces, realizacja), budowanie i eksplorowanie nowych obszarów przychodów, ukierunkowane np. na nowe branże, takie jak: gaming, fin-tech, e-commerce czy motoryzacja, jak również poszerzanie pól współpracy z agencjami i domami mediowymi.

Adam Puchalski będzie raportował bezpośrednio do Justyny Duszyńskiej, CEO Httpool Polska.

– Adam jest zdolnym i ambitnym managerem. Bardzo cenię jego kompetencje analityczne, które doskonale wpisują się w strategię rozwoju zespołu i Httpool Polska. Lubię pracować z Adamem i jednocześnie jestem pewna, że w nowej roli, dużo bardziej wymagającej, sprawdzi się tak samo dobrze jak na poprzednim stanowisku. Jako Strategic Sales Lead będzie budował ze mną strategię sprzedaży na wszystkich platformach, dla których Httpool jest partnerem, będzie też wspierał managerów poszczególnych zespołów w jej wdrażaniu i operacyjnym działaniu – mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Adam Puchalski karierę zawodową rozpoczynał jako analityk rynków finansowych, w X-Trade Brokers DM SA, a następnie pracował jako analityk biznesowy w Innogy Polska. Później w latach 2017-2018 pracował w eStoreMedia (jako Client Partner CXO), a bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska, w latach 2018-2019, w Metricso.com (jako Business Development Manager).

Jest absolwentem warszawskiej SGH (licencjat: Finanse i Księgowość, studia magisterskie: Global Business, Finance and Governance.

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764