Adam Wysocki znalazł się w składzie jury Effie Awards. Będzie oceniał prace w kategorii Performance marketing / e-commerce; Retail; Tech driven.
- Zaproszenie do jury Effie to dla mnie wielkie wyróżnienie, możliwość wymiany poglądów i dyskusji z koleżankami i kolegami z branży. W tym roku czeka nas szczególnie trudne zadanie, ponieważ oceniany okres zahaczył już o globalną pandemię. Będę oceniał zgłoszenia pod kątem oryginalności, kreatywności, ale przede wszystkim pod kątem realizacji celów biznesowych stawianych przed kampaniami. Kategoria „efektywnościowa” jest dla mnie szczególnie bliska, zwłaszcza projekty e-commerce, których znaczenie dynamicznie rośnie w strategiach marketingowych.
Co roku do grona członków jury zapraszani są reprezentanci reklamodawców: prezesi, dyrektorzy marketingu, brand managerowie oraz przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci.
Komitet organizacyjny konkursu wybrał ostateczny skład jury w drodze glosowania online. Spośród 300 kandydatów wyłoniono 150-sosobwy skład, który podzielono na dziewięć grup jurorów. Obradom tegorocznych Effie będzie przewodniczył Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny, Żabka Polska.
Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.