logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Wysocki w jury Effie Awards

  PR 16.06.2020, przeczytano 642 razy

Adam Wysocki znalazł się w składzie jury Effie Awards. Będzie oceniał prace w kategorii Performance marketing / e-commerce; Retail; Tech driven.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-wysocki-w-jury-effie-awards,387432,artykul.html

- Zaproszenie do jury Effie to dla mnie wielkie wyróżnienie, możliwość wymiany poglądów i dyskusji z koleżankami i kolegami z branży. W tym roku czeka nas szczególnie trudne zadanie, ponieważ oceniany okres zahaczył już o globalną pandemię. Będę oceniał zgłoszenia pod kątem oryginalności, kreatywności, ale przede wszystkim pod kątem realizacji celów biznesowych stawianych przed kampaniami. Kategoria „efektywnościowa” jest dla mnie szczególnie bliska, zwłaszcza projekty e-commerce, których znaczenie dynamicznie rośnie w strategiach marketingowych.

Co roku do grona członków jury zapraszani są reprezentanci reklamodawców: prezesi, dyrektorzy marketingu, brand managerowie oraz przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci.

Komitet organizacyjny konkursu wybrał ostateczny skład jury w drodze glosowania online. Spośród 300 kandydatów wyłoniono 150-sosobwy skład, który podzielono na dziewięć grup jurorów. Obradom tegorocznych Effie będzie przewodniczył Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny, Żabka Polska.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764