logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adamczyk i Boczarska w kampanii 1,5 proc. Fundacji Happy Kids

  PR 16.03.2023, przeczytano 739 razy
ilustracja

Trwa okres rozliczeń podatkowych, w którym każdy może przeznaczyć 1,5 proc. ze swoich podatków na pomoc wybranej organizacji pozarządowej. Dlaczego warto to zrobić? 1,5 proc. podatku może realnie wpłynąć na otaczający nas świat np. podarować dzieciom dom i rodzinę. Aby nagłośnić ten temat, Fundacja Happy Kids wystartowała z kampanią zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos znanych aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka. Zresztą to nie pierwszy raz, kiedy gwiazdy angażują się w pomoc dla Fundacji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adamczyk-i-boczarska-w-kampanii-1%2C5-proc.-fundacji-happy-kids,399319,artykul.html

 – Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Piotrowi i Magdzie, że po raz kolejny wsparli nasze działania. To ogromna duma mieć za plecami tak zasłużone dla polskiej kultury postaci – mówi Aleksander Kartasiński, prezes Fundacji Happy Kids.

Fundacja Happy Kids prowadzi 17 Rodzinnych Domów Dziecka, a w planach ma otwarcie kolejnych. Oprócz działań na rzecz pieczy zastępczej, Organizacja włączyła się w pomoc najbardziej bezbronnym ofiarom wojny w Ukrainie. Już w pierwszych dniach konfliktu ewakuowała do Polski 1500 dzieci z ukraińskich domów dziecka wraz z opiekunami i do dziś wspiera funkcjonowanie ośrodków, w których schronienie znalazły dzieci. Jak brzmi motto Fundacji – jest wszędzie tam, gdzie dzieci potrzebują ich pomocy.

Podaruj dzieciom szanse na szczęśliwe dzieciństwo

W swojej najnowszej kampanii reklamowej dotyczącej „1,5 proc.” Fundacja Happy Kids zachęca do przeznaczenia środków na pomoc dzieciom, znajdującym się w pieczy zastępczej. W tym celu powstały spoty mające przekonać do wsparcia podopiecznych Fundacji, a także zwiększyć świadomość odbiorców na temat pieczy zastępczej w Polsce i poszczególnych projektów realizowanych przez Organizację: tj. wakacyjna akcja ”Happy Bus”, pomoc ukraińskim sierotom czy budowa kolejnych Rodzinnych Domów Dziecka.

– Trwa okres, gdy decydujemy się na wsparcie swoim 1,5 proc. podatku różnych podmiotów NGO. To zawsze bardzo aktywny czas w Fundacji. W tym roku chcieliśmy stworzyć materiały pokazujące, jak wygląda życie w naszych Rodzinnych Domach Dziecka. Postawiliśmy na autentyczność i emocje. Wraz z agencją Lightscape stworzyliśmy dwa spoty pod tytułem: „Oczy” oraz „Dom”. W tym pierwszym, skupiliśmy się na oczach dzieci – to w nich widać ogromną krzywdę i potrzebę bycia kochanym, a także tęsknotę za ciepłym i bezpiecznym domem – dodaje Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids.

Z kolei spot „Dom” ma przybliżyć odbiorcom to, jak wygląda życie w Rodzinnym Domu Dziecka. Podopieczni mają tam nieporównywalnie większą szansę na szczęśliwe dzieciństwo niż pozostawione w tzw. „bidulach”. – Chcemy kontynuować naszą misję wyrównywania szans dzieci, ale do tego potrzebne jest wsparcie darczyńców, którzy podzielą się swoim „1,5 proc.” podatku – komentuje Ewa Tietianiec.

Boczarska i Adamczyk w kampanii 1,5 proc. dla Fundacji Happy Kids

W kampanii Happy Kids udział wzięli aktorzy: Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk, którzy nie pierwszy raz wspierają Organizację. Tym razem wcielili się w rolę lektorów i „użyczyli” Fundacji swoich głosów.

– Jedną z najważniejszych spraw jest zapewnianie dzieciom beztroskiego i bezpiecznego dzieciństwa. Fundacja Happy Kids ma pod swoimi skrzydłami tyle uratowanych dziecięcych dusz, że mam nadzieję, iż wiele osób zechce wesprzeć swoim 1,5% podatku Happy Kids w zapewnianiu dzieciakom szczęścia w pełnych troski i miłości domach.  Osobiście wzrusza mnie, że tuż po wybuchu wojny w Ukrainie ta fundacja wzięła na siebie zadanie ponad jej siły i możliwości - i udźwignęła to! – mówi Piotr Adamczyk.

–  Pamiętam ten moment, kiedy pierwszy raz dowiedziałam się o projektach realizowanych przez Fundację Happy Kids. Nie ukrywam, że ich ogrom wsparcia i zaangażowanie w kwestii wyrównywania dzieciom szans i stworzenie im możliwości na „lepsze jutro”, wywarło na mnie duże wrażenie. Dlatego też, nie zastanawiałam się ani chwili i od razu zgodziłam się na to lektorskie „wyzywanie”. Fundacja już od ponad 20 lat działa na rzecz dzieci, a ja chciałam być tego częścią – dodaje Magdalena Boczarska.

Źródło: Fundacja Happy Kids

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764