logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adamczyk i Boczarska w kampanii 1,5 proc. Fundacji Happy Kids

  PR 16.03.2023, przeczytano 393 razy
ilustracja

Trwa okres rozliczeń podatkowych, w którym każdy może przeznaczyć 1,5 proc. ze swoich podatków na pomoc wybranej organizacji pozarządowej. Dlaczego warto to zrobić? 1,5 proc. podatku może realnie wpłynąć na otaczający nas świat np. podarować dzieciom dom i rodzinę. Aby nagłośnić ten temat, Fundacja Happy Kids wystartowała z kampanią zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos znanych aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka. Zresztą to nie pierwszy raz, kiedy gwiazdy angażują się w pomoc dla Fundacji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adamczyk-i-boczarska-w-kampanii-1%2C5-proc.-fundacji-happy-kids,399319,artykul.html

 – Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Piotrowi i Magdzie, że po raz kolejny wsparli nasze działania. To ogromna duma mieć za plecami tak zasłużone dla polskiej kultury postaci – mówi Aleksander Kartasiński, prezes Fundacji Happy Kids.

Fundacja Happy Kids prowadzi 17 Rodzinnych Domów Dziecka, a w planach ma otwarcie kolejnych. Oprócz działań na rzecz pieczy zastępczej, Organizacja włączyła się w pomoc najbardziej bezbronnym ofiarom wojny w Ukrainie. Już w pierwszych dniach konfliktu ewakuowała do Polski 1500 dzieci z ukraińskich domów dziecka wraz z opiekunami i do dziś wspiera funkcjonowanie ośrodków, w których schronienie znalazły dzieci. Jak brzmi motto Fundacji – jest wszędzie tam, gdzie dzieci potrzebują ich pomocy.

Podaruj dzieciom szanse na szczęśliwe dzieciństwo

W swojej najnowszej kampanii reklamowej dotyczącej „1,5 proc.” Fundacja Happy Kids zachęca do przeznaczenia środków na pomoc dzieciom, znajdującym się w pieczy zastępczej. W tym celu powstały spoty mające przekonać do wsparcia podopiecznych Fundacji, a także zwiększyć świadomość odbiorców na temat pieczy zastępczej w Polsce i poszczególnych projektów realizowanych przez Organizację: tj. wakacyjna akcja ”Happy Bus”, pomoc ukraińskim sierotom czy budowa kolejnych Rodzinnych Domów Dziecka.

– Trwa okres, gdy decydujemy się na wsparcie swoim 1,5 proc. podatku różnych podmiotów NGO. To zawsze bardzo aktywny czas w Fundacji. W tym roku chcieliśmy stworzyć materiały pokazujące, jak wygląda życie w naszych Rodzinnych Domach Dziecka. Postawiliśmy na autentyczność i emocje. Wraz z agencją Lightscape stworzyliśmy dwa spoty pod tytułem: „Oczy” oraz „Dom”. W tym pierwszym, skupiliśmy się na oczach dzieci – to w nich widać ogromną krzywdę i potrzebę bycia kochanym, a także tęsknotę za ciepłym i bezpiecznym domem – dodaje Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids.

Z kolei spot „Dom” ma przybliżyć odbiorcom to, jak wygląda życie w Rodzinnym Domu Dziecka. Podopieczni mają tam nieporównywalnie większą szansę na szczęśliwe dzieciństwo niż pozostawione w tzw. „bidulach”. – Chcemy kontynuować naszą misję wyrównywania szans dzieci, ale do tego potrzebne jest wsparcie darczyńców, którzy podzielą się swoim „1,5 proc.” podatku – komentuje Ewa Tietianiec.

Boczarska i Adamczyk w kampanii 1,5 proc. dla Fundacji Happy Kids

W kampanii Happy Kids udział wzięli aktorzy: Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk, którzy nie pierwszy raz wspierają Organizację. Tym razem wcielili się w rolę lektorów i „użyczyli” Fundacji swoich głosów.

– Jedną z najważniejszych spraw jest zapewnianie dzieciom beztroskiego i bezpiecznego dzieciństwa. Fundacja Happy Kids ma pod swoimi skrzydłami tyle uratowanych dziecięcych dusz, że mam nadzieję, iż wiele osób zechce wesprzeć swoim 1,5% podatku Happy Kids w zapewnianiu dzieciakom szczęścia w pełnych troski i miłości domach.  Osobiście wzrusza mnie, że tuż po wybuchu wojny w Ukrainie ta fundacja wzięła na siebie zadanie ponad jej siły i możliwości - i udźwignęła to! – mówi Piotr Adamczyk.

–  Pamiętam ten moment, kiedy pierwszy raz dowiedziałam się o projektach realizowanych przez Fundację Happy Kids. Nie ukrywam, że ich ogrom wsparcia i zaangażowanie w kwestii wyrównywania dzieciom szans i stworzenie im możliwości na „lepsze jutro”, wywarło na mnie duże wrażenie. Dlatego też, nie zastanawiałam się ani chwili i od razu zgodziłam się na to lektorskie „wyzywanie”. Fundacja już od ponad 20 lat działa na rzecz dzieci, a ja chciałam być tego częścią – dodaje Magdalena Boczarska.

Źródło: Fundacja Happy Kids

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764