logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Addressable TV w innowacyjnej kampanii Wolt

  PR 13.09.2023, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesie testowych działań wiosennych, Wolt, firma specjalizująca się w usługach food- i quick-delivery, decyduje się na dalsze inwestycje w model addressable TV. Kampania prowadzona będzie we współpracy z Finecast oraz Mindshare, który odpowiada za planowanie mediów offline dla Wolt. Start zaplanowany jest na wrzesień bieżącego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/addressable-tv-w-innowacyjnej-kampanii-wolt,401364,artykul.html

Wolt kontynuuje współpracę z Finecast, agencją addressable TV działającą w ramach GroupM oraz Mindshare, agencją mediową grupy. Jesienną kampanię zaplanowano po sukcesie wiosennego trialu – marka dotarła wówczas skutecznie do dorosłych mieszkańców określonych rejonów Warszawy, których w 15-sekundowym spocie wyświetlanym w środowisku Connected TV, zapraszała do rejestrowania się na platformie Wolt.

Podczas testów Wolt postawił na kanały z oferty addressable TV grupy TVN (TVN, TTV, TVN7) – reklamy obejrzeć mogli widzowie naziemnej telewizji cyfrowej z aktywną usługą HBB TV, których telewizory są podłączone do internetu. Do nadawania reklam zostało wykorzystane DAI (Dynamic Ads Insertion), czyli dynamiczna technologia podmiany reklam, polegająca na zastępowaniu spotów lub bloku reklamowego treściami adekwatnymi dla konkretnego odbiorcy. Kampania angażowała też szereg aplikacji OTT, które skutecznie zwiększały jej zasięg, m.in. TVP VOD czy Rakuten.TV.

Jesienią wykorzystanie technologii addressable TV obejmie nie tylko Warszawę, ale aż kilkanaście miast w całej Polsce, gdzie Wolt obecny jest ze swoimi usługami. Celem realizowanej kampanii jest precyzyjne dotarcie do mieszkańców dzielnic i osiedli, gdzie dostępna jest oferta aplikacji Wolt.

- Nowe technologie w świecie TV i wideo pozwalają łączyć precyzję dotarcia z wysokiej jakości wizerunkowym przekazem na ekranie telewizora. Marka Wolt ma w swoim DNA obecność w świecie nowych technologii, dlatego w naszym marketingu szukamy innowacyjnych, a jednocześnie efektywnych rozwiązań. I dlatego też wybraliśmy współpracę z Finecast – mówi Krzysztof Dłużniewski, Head of Marketing w Wolt Poland.

- Kampanie marki prowadzone są wyłącznie w obszarach objętych dostawami Wolt. Ściśle geotargetowany przekaz, skierowany do mieszkańców konkretnych dzielnic czy osiedli, uzasadnia inwestycje Wolt w kampanię telewizyjną. To świetny przykład marki, której addressable TV otworzyło drzwi do świata reklamy TV – dodaje Maciej Olenderczyk, szef polskiego Finecast (Finecast Director/ GroupM).

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764