logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adecco Field Marketing z rekordowymi wynikami za 2016

  PR 02.11.2016, przeczytano 643 razy

Adecco Field Marketing, najszybciej rozwijający się dział Adecco Poland, zakończy 2016 rok z przychodami na poziomie 35 mln zł. To wzrost o blisko 60% w stosunku do ub. r. Taki wynik stawia firmę wśród największych dostawców usług outsourcingu zespołów sprzedażowych na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adecco-field-marketing-z-rekordowymi-wynikami-za-2016,30420,artykul.html

W 2016 roku Adecco Field Marketing rozpoczęło współpracę m.in. z Kompanią Piwowarską, Huawei, Herbapolem i RWE (obecnie innogy). Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się producenci FMCG i Retail m.in. Procter&Gamble, JTI, RUCH, GlaxoSmithKline, a także PricewaterhouseCoopers. W ramach współpracy z PwC, Adecco Field Marketing zarządza zespołami przedstawicieli handlowych, oferujących usługi konsultingowe.

Rekordowe wyniki sprzedażowe Adecco FM zawdzięcza pozyskaniu nowych klientów oraz przyjęciu transparentnego modelu biznesowego dla usługi Perfect Store Execution, w ramach którego firma rozliczana jest na podstawie efektywności realizacji wszystkich parametrów DPSMV (Distribution, Pricing, Shelving, Merchandising, Visibility), czyli:

  • dystrybucji produktów producenta,
  • egzekucji cen (regularnych i promocyjnych),
  • egzekucji ustaleń pomiędzy sieciami handlowymi a producentami w zakresie planogramów półkowych,
  • egzekucji ustaleń dotyczących dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS,
  • kontroli odpowiedniej widoczności produktów na półkach sklepowych.


Nasi klienci doceniają transparentność naszego modelu biznesowego, który jest korzystny dla obu stron – producenci rozliczają się z nami za osiągnięcie dobrych wyników, a my jako zespół mamy motywację do ciągłego usprawniania procesów zarządzania naszymi siłami sprzedaży – mówi Paweł Królikowski, dyrektor działu Field Marketing, Adecco Poland.

Anna Wicha, Dyrektor Generalny Adecco Poland, dodaje: Siłą Adecco Field Marketing, jako dostawcy usług outsourcingowych dla firm, jest połączenie elastyczności w budowaniu profesjonalnych zespołów sprzedażowych ze stabilnością i wiarygodnością biznesową całej grupy Adecco. Takie podejście procentuje w wymiarze finansowym, a także buduje niezwykle silny kapitał zaufania, który jest niezbędny przy długofalowej współpracy z naszymi partnerami.

Dział Adecco Field Marketing powstał w listopadzie 2013 r. Obecnie zarządza grupą ponad 1300 pracowników w ramach zespołów sprzedażowych dla swoich klientów. Nakłady na szkolenia pracowników terenowych w 2015 r. wyniosły ponad 1 mln zł. W ramach obsługi kluczowych klientów w 2015 r. firma wygenerowała 210 raportów online i zarejestrowała ponad 120 mln zrealizowanych zadań.

Źródło: Adecco Poland

www.adecco.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764