Adecco Field Marketing, najszybciej rozwijający się dział Adecco Poland, zakończy 2016 rok z przychodami na poziomie 35 mln zł. To wzrost o blisko 60% w stosunku do ub. r. Taki wynik stawia firmę wśród największych dostawców usług outsourcingu zespołów sprzedażowych na polskim rynku.
W 2016 roku Adecco Field Marketing rozpoczęło współpracę m.in. z Kompanią Piwowarską, Huawei, Herbapolem i RWE (obecnie innogy). Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się producenci FMCG i Retail m.in. Procter&Gamble, JTI, RUCH, GlaxoSmithKline, a także PricewaterhouseCoopers. W ramach współpracy z PwC, Adecco Field Marketing zarządza zespołami przedstawicieli handlowych, oferujących usługi konsultingowe.
Rekordowe wyniki sprzedażowe Adecco FM zawdzięcza pozyskaniu nowych klientów oraz przyjęciu transparentnego modelu biznesowego dla usługi Perfect Store Execution, w ramach którego firma rozliczana jest na podstawie efektywności realizacji wszystkich parametrów DPSMV (Distribution, Pricing, Shelving, Merchandising, Visibility), czyli:
- dystrybucji produktów producenta,
- egzekucji cen (regularnych i promocyjnych),
- egzekucji ustaleń pomiędzy sieciami handlowymi a producentami w zakresie planogramów półkowych,
- egzekucji ustaleń dotyczących dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS,
- kontroli odpowiedniej widoczności produktów na półkach sklepowych.
Nasi klienci doceniają transparentność naszego modelu biznesowego, który jest korzystny dla obu stron – producenci rozliczają się z nami za osiągnięcie dobrych wyników, a my jako zespół mamy motywację do ciągłego usprawniania procesów zarządzania naszymi siłami sprzedaży – mówi Paweł Królikowski, dyrektor działu Field Marketing, Adecco Poland.
Anna Wicha, Dyrektor Generalny Adecco Poland, dodaje: Siłą Adecco Field Marketing, jako dostawcy usług outsourcingowych dla firm, jest połączenie elastyczności w budowaniu profesjonalnych zespołów sprzedażowych ze stabilnością i wiarygodnością biznesową całej grupy Adecco. Takie podejście procentuje w wymiarze finansowym, a także buduje niezwykle silny kapitał zaufania, który jest niezbędny przy długofalowej współpracy z naszymi partnerami.
Dział Adecco Field Marketing powstał w listopadzie 2013 r. Obecnie zarządza grupą ponad 1300 pracowników w ramach zespołów sprzedażowych dla swoich klientów. Nakłady na szkolenia pracowników terenowych w 2015 r. wyniosły ponad 1 mln zł. W ramach obsługi kluczowych klientów w 2015 r. firma wygenerowała 210 raportów online i zarejestrowała ponad 120 mln zrealizowanych zadań.
Źródło: Adecco Poland