logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adecco Field Marketing z rekordowymi wynikami za 2016

  PR 02.11.2016, przeczytano 553 razy

Adecco Field Marketing, najszybciej rozwijający się dział Adecco Poland, zakończy 2016 rok z przychodami na poziomie 35 mln zł. To wzrost o blisko 60% w stosunku do ub. r. Taki wynik stawia firmę wśród największych dostawców usług outsourcingu zespołów sprzedażowych na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adecco-field-marketing-z-rekordowymi-wynikami-za-2016,30420,artykul.html

W 2016 roku Adecco Field Marketing rozpoczęło współpracę m.in. z Kompanią Piwowarską, Huawei, Herbapolem i RWE (obecnie innogy). Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się producenci FMCG i Retail m.in. Procter&Gamble, JTI, RUCH, GlaxoSmithKline, a także PricewaterhouseCoopers. W ramach współpracy z PwC, Adecco Field Marketing zarządza zespołami przedstawicieli handlowych, oferujących usługi konsultingowe.

Rekordowe wyniki sprzedażowe Adecco FM zawdzięcza pozyskaniu nowych klientów oraz przyjęciu transparentnego modelu biznesowego dla usługi Perfect Store Execution, w ramach którego firma rozliczana jest na podstawie efektywności realizacji wszystkich parametrów DPSMV (Distribution, Pricing, Shelving, Merchandising, Visibility), czyli:

  • dystrybucji produktów producenta,
  • egzekucji cen (regularnych i promocyjnych),
  • egzekucji ustaleń pomiędzy sieciami handlowymi a producentami w zakresie planogramów półkowych,
  • egzekucji ustaleń dotyczących dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS,
  • kontroli odpowiedniej widoczności produktów na półkach sklepowych.


Nasi klienci doceniają transparentność naszego modelu biznesowego, który jest korzystny dla obu stron – producenci rozliczają się z nami za osiągnięcie dobrych wyników, a my jako zespół mamy motywację do ciągłego usprawniania procesów zarządzania naszymi siłami sprzedaży – mówi Paweł Królikowski, dyrektor działu Field Marketing, Adecco Poland.

Anna Wicha, Dyrektor Generalny Adecco Poland, dodaje: Siłą Adecco Field Marketing, jako dostawcy usług outsourcingowych dla firm, jest połączenie elastyczności w budowaniu profesjonalnych zespołów sprzedażowych ze stabilnością i wiarygodnością biznesową całej grupy Adecco. Takie podejście procentuje w wymiarze finansowym, a także buduje niezwykle silny kapitał zaufania, który jest niezbędny przy długofalowej współpracy z naszymi partnerami.

Dział Adecco Field Marketing powstał w listopadzie 2013 r. Obecnie zarządza grupą ponad 1300 pracowników w ramach zespołów sprzedażowych dla swoich klientów. Nakłady na szkolenia pracowników terenowych w 2015 r. wyniosły ponad 1 mln zł. W ramach obsługi kluczowych klientów w 2015 r. firma wygenerowała 210 raportów online i zarejestrowała ponad 120 mln zrealizowanych zadań.

Źródło: Adecco Poland

www.adecco.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764