logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ademotion partnerem Microsoft

  PR 26.07.2019, przeczytano 537 razy

Współpraca z Microsoft i uruchomienie dotacji z NCBiR w ramach programu „Szybka Ścieżka” pozwoli AdEmotion przyspieszyć rozwój produktów związanych z budowaniem lepszego doświadczenia klientów (ang. customer experience) i cyfrowych narzędzi do marketingu. Platforma stworzona przez polską firmę wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy i przetwarzania tzw. śladów cyfrowych w celu pełnej personalizacji treści w Internecie wg preferencji wizualnych oraz profilu osobowości. Obecność w ekosystemie partnerskim Microsoft pozwoli m.in. na dalsze wsparcie innowacji u klientów oraz realizację projektów R&D z udziałem inżynierów firmy z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ademotion-partnerem-microsoft,383379,artykul.html

Młode firmy technologiczne trafiające do ekosystemu Microsoft otrzymują potężną dawkę innowacji w postaci najnowocześniejszych narzędzi i aplikacji biznesowych. Przykładem jest Microsoft Azure – platforma obliczeniowa w chmurze wspierająca klientów w ich transformacji dzięki elastyczności, skróceniu czasu wprowadzania innowacji na rynek oraz optymalizacji i skalowalności procesów. Partnerstwo zapewnia także możliwość indywidualnych konsultacji z najlepszymi inżynierami

Współpraca z Microsoft otwiera nam wiele drzwi i daje ogrom możliwości, takich jak wykorzystanie naszej platformy do kampanii digital, wspólne tworzenie oferty handlowej dla klientów firmy, czy wsparcie międzynarodowych ekspertów przy rozwoju produktów. Cały proces został zainicjowany eksploracją platformy Microsoft Azure, która stanowi nasz fundament zaplecza technologicznego” – powiedział Aleksander Reiff, CEO i Co-Founder AdEmotion. “Równolegle pozyskaliśmy potężny zastrzyk finansowy z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Umowę podpisaliśmy w pierwszym kwartale 2019 roku, a środki uruchomiliśmy w drugim. Są to ponad 4 mln złotych, dzięki którym budujemy nasz drugi produkt do realizacji kampanii digital w szerokim Internecie. Będzie to pierwsze narzędzie na rynku, które zapewni tak kompleksową obsługę – od segmentacji grupy docelowej, po automatyczne generowanie contentu personalizowanego pod kątem preferencji wizualnych i profilu osobowościowego” – dodaje Aleksander Reiff.

AdEmotion udowadnia, że polskie firmy mogą tworzyć rozwiązania wyznaczające nowe standardy na rynku, nie tylko w Polsce, ale również w skali międzynarodowej. Platforma personalizacji korzystająca z mechanizmów AI tworzy zupełnie nowe możliwości dostarczania indywidualnych treści dostosowanych do unikatowych cech osobowości odbiorców. Swoistym silnikiem rozwiązania jest technologia chmury obliczeniowej Microsoft Azure, która zapewnia wprost nieograniczone możliwości mocy obliczeniowej. Pozwala ona nie tylko przetwarzać w bezpieczny sposób dane o zachowaniach internautów, ale również skalować biznes otwierając potencjał wzrostu na rynkach międzynarodowych” – mówi Wojciech Życzyński, Członek Zarządu w polskim oddziale Microsoft.

AdEmotion to firma technologiczna założona przez Aleksandra Reiffa i Zbigniewa Jankowskiego w 2017 roku jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na spersonalizowane treści. Algorytm dzieli grupę docelową klienta na kilka lub kilkanaście segmentów w zależności od preferencji wizualnych oraz profilu osobowościowego, a następnie generuje dostosowany do nich przekaz reklamowy. Fundament platformy stanowi korelacja pogłębionych badań naukowców z Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS oraz śladów cyfrowych AdEmotion.

Reklamodawcy w Polsce obecnie spotykają się z problemami takimi jak przepalanie budżetów marketingowych, powszechne użycie adblocka przez niemal połowę internautów czy niesatysfakcjonujące wyniki kampanii digitalowych. Targetowanie demograficzne, kontekstowe czy behawioralne nie jest już niewystarczające. Dlatego AdEmotion tworzy pogłębiony insight grupy docelowej – bo nasze zachowania i decyzje wynikają z tego kim jesteśmy i jakie wyznajemy wartości, a nie odwrotnie” – powiedział Aleksander Reiff.

Źródło: Microsoft

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764