logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adform Flow: platforma do kierowania działań marketingowych

  PR 28.09.2020, przeczytano 518 razy

Adform poinformowała o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW. Zaprojektowany pod kątem intuicyjnej obsługi system ułatwia: planowanie, zakup oraz aktywację kampanii cyfrowych. Platforma Adform FLOW oferuje wszystko to, czego potrzebują marketerzy: DSP, DMP, SSP, DCO oraz serwer reklamowy, w jednym łatwym do użycia miejscu. Dzięki wyjątkowemu komfortowi użytkowania systemu oraz nawigacji poprawiającej współpracę na linii człowiek - komputer, Adform FLOW zapewnia obsługę tzw. rozszerzonej inteligencji (augmented intelligence) pozwalającej na uzyskanie jeszcze lepszych wyników biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adform-flow%3A-platforma-do-kierowania-dzialan-marketingowych,388581,artykul.html

Wśród wyróżniających się funkcji Adform FLOW znajduje się:

  • Płynna i w pełni zintegrowana obsługa procesu kampanii, na każdym jej etapie i we wszystkich kanałach.
  • Technologia SaaS (oprogramowanie jako usługa), zapewniająca kontrolę i elastyczność; włączając otwarty interfejs programowania aplikacji (API) oraz modułowe komponenty platformy zwiększające kontrolę kosztów dzięki opłatom bazującym na licencjach.
  • Gotowość uzyskania natychmiastowego efektu skali w oparciu o dane 1st-Party, w zgodzie z najnowszymi zasadami prywatności i nadchodzącej nowej rzeczywistości reklamowej w świecie bez plików cookie.
  • Neutralność obsługiwanych mediów oraz brak konfliktu interesów, dostawca technologii nie jest właścicielem mediów, ani nie udostępnia danych o użytkownikach innych reklamodawców.

Badania przeprowadzone przez Adform we współpracy z Dynata (globalną internetową firmą badawczą z USA) obejmujące ponad tysiąc specjalistów marketingu cyfrowego wykazały, że blisko 74% ankietowanych chciałoby móc wydajnie kierować działaniami z poziomu pojedynczego interfejsu, gdzie wśród największych korzyści wymieniono optymalizację danych, obniżenie kosztów oraz pełną kontrolę działań.

Po ponad trzech latach prac oraz dwóch dekadach doświadczeń i wdrażania innowacji w branży ad tech stworzono Adform FLOW – oprogramowanie dla firm, służące do prowadzenia działań marketingowych w nowoczesny sposób. Jest to niezależna i zintegrowana platforma dającą zespołom marketingowym zwiększony poziom kontroli nad swoimi danymi, który nie był dostępny w ramach dotychczasowych rozwiązań rynkowych. System umożliwia indywidualną konfigurację, zapewniając transparentność, bezpieczeństwo i płynne zarządzanie działaniami marketingowymi.

Zespoły zajmujące się marketingiem cyfrowym od dawna zmagały się z widocznym brakiem efektywności zastosowania wielu różnych rozwiązań martechowych i adtechowych. W obecnej rzeczywistości gospodarczej wydajność staje się coraz bardziej istotnym elementem. Niektóre firmy korzystają z zamkniętych rozwiązań tzw. ‘walled gardens’ natomiast inne, z różnym dla nich skutkiem, podjęły próbę połączenia ze sobą najlepszych niszowych technologii. Adform FLOW zapewnia bogactwo złożonych funkcjonalności pojedynczego narzędzia ze skalą, łatwością użycia i wydajnością rozwiązań największych platform z kategorii ‘walled gardens’.

Samir Shah, partner zarządzający ds. danych i technologii programatycznych w Zenith Optimedia Group powiedział: - Jestem pod wrażeniem tego, jak Adform rozwija swoją platformę. Zauważamy jednocześnie istotny wzrost poziomu wydajności. Dzięki takim rozwiązaniom dostrzegam strategiczne korzyści, szczególnie w czasach, gdy złożona sytuacja na rynku zbiega się z rosnącą potrzebą zastosowania identyfikatorów tzw. ‘1st Party’ - ta możliwość wyróżnienia się na rynku zdaje się mieć kluczowe znaczenie.

- Obecnie zespoły marketingowe potrzebują kompleksowego rozwiązania, które mogą dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że możemy zaoferować naszym klientom dużą wartość dodaną, umożliwiając im robienie rzeczy, które dotychczas były niemożliwe - stwierdził Troels Jensen, dyrektor generalny Adform.- Jako jedyna niezależna, w pełni zintegrowana platforma marketingowa, Adform zapewnia transparentność, prywatność i własność danych. Dzięki sprostaniu tym wyzwaniom, klienci Adform zyskują na korzystaniu z unikalnej architektury Adform FLOW i mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki.

Źródło: Adform

www.adform.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764