logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adi Halfin w rosterze twórców Dobro

  PR 16.10.2024, przeczytano 762 razy
ilustracja

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to nie tylko szansa na wzbogacenie oferty studia, ale także na realizację innowacyjnych projektów reklamowych i filmowych, które mogą zrewolucjonizować polską branżę kreatywną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adi-halfin-w-rosterze-tworcow-dobro,406120,artykul.html

Adi Halfin to wielokrotnie nagradzana reżyserka i scenarzystka, której portfolio pełne jest filmów tanecznych, opartych na wysmakowanej, dynamicznej choreografii. Jej umiejętność pracy z muzyką zachwyca cały świat, o czym świadczą nagrody takie jak Best Commercial i Best Inspirational na LA Film Awards czy Best Short na San Francisco Dance Film Festival. Oprócz zajmowania się reżyserią, Adi uczy produkcji i reżyserii w szkołach filmowych oraz prowadzi warsztaty taneczno-filmowe w Europie, USA, Chinach, Ameryce Południowej i Izraelu. Obecnie pracuje nad swoim pierwszym filmem pełnometrażowym.

Po wspólnym zaangażowaniu w dwie kampanie dla McDonald's, Adi wybrała DOBRO jako swój kreatywny dom w Polsce. Jak sama mówi, „DOBRO to zespół, który nie tylko dostarcza najwyższej jakości produkcje, ale sprawia, że proces twórczy jest przyjemny i kameralny.”

DOBRO, będące częścią grupy Platige Image, to studio kreatywne, którego zespół z pasją stawia na innowacyjność, odpowiedzialność i zaufanie, ale kluczem jest ich zamiłowanie do tworzenia rzeczy na najwyższym poziomie. Kreatywność i profesjonalizm DOBRO zostało wielokrotnie nagrodzone, między innymi nominacją do Oscara za krótkometrażowy film „Sukienka” w 2022 roku, a także tytułem drugiego najlepszego domu produkcyjnego Klubu Twórców Reklamy w latach 2021 i 2024.

Współpraca z Adi Halfin otwiera nowy rozdział w DOBRO, który przyniesie świeże i innowacyjne projekty, redefiniujące standardy w produkcji filmowej. Dzięki połączeniu wizji artystycznej Adi i doświadczeniu naszego zespołu, każdy kolejny realizowany wspólnie projekt będzie mieć potencjał, by zdefiniować na nowo możliwości produkcji i wyznaczania nowego poziomu kreatywności oraz artystycznych standardów w filmie i reklamie” podsumowuje Piotr Sójka, Head of Production i Executive Producer w DOBRO. 

Źródło: DOBRO

www.dobrofilms.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764