logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas inspiruje świat do poszukiwania nowych możliwości

  PR 22.04.2021, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Marka adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii Impossible Is Nothing. DOSTRZEGANIE MOŻLIWOŚCI – jak zostało to ujęte w serii wyrazistych i poruszających filmów – opiera się na buntowniczym optymizmie, będącym fundamentem głównego celu adidas, jakim jest zmiana życia poprzez sport. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnej kampanii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-inspiruje-swiat-do-poszukiwania-nowych-mozliwosci,391177,artykul.html

Dla marki adidas, Impossible Is Nothing to sposób patrzenia na świat poprzez możliwości widziane tam, gdzie inni widzą niemożliwe. Jest to nastawienie dzielone przez społeczność i jej partnerów. Stworzone na tę okazję treści są jednymi z najambitniejszych, jakie marka przygotowała dotychczas. Wykorzystując dokumentalistyczny styl domowych nagrań, seria prezentuje nieznane wcześniej strony niektórych z najczęściej pokazywanych osobistości na świecie, co było możliwe dzięki zaangażowaniu ich przyjaciół oraz innych sportowców, a także upublicznieniu nieznanych wcześniej nagrań archiwalnych.

Prezentując niepublikowane wcześniej nagrania wyjątkowo intymnych chwil, seria podąża za wydarzeniami świata sportu i kultury, pokazując jak optymizm i działanie ukształtowały życie ich bohaterów. Eksplorując wyobrażenia, jakie mieli na temat swojej przyszłości, dostrzegając możliwości i zamieniając je na czyny, seria honoruje osoby z wyjątkową charyzmą, które przeszły do historii na globalnej scenie. Co jeszcze istotniejsze, jej celem jest zainspirowanie innych, aby dostrzegali i wykorzystywali swoje możliwości, wzmocnieni kolekcją czysto ludzkich historii, będących dowodem na to, ile można osiągnąć dzięki optymizmowi.

W nagraniach wystąpili globalni ambasadorzy adidas, tacy jak Beyoncé czy Mohamed Salah. Beyoncé dostrzegła możliwość zaproszenia wszystkich do odnalezienia swojego własnego głosu. Jej platforma pełni funkcję sceny, na której celebrowana jest różnorodność.

Mohamed Salah zobaczył możliwość bycia kimś więcej niż piłkarzem. Zobaczył, że może zachęcać innych to zmieniania świata poprzez sport, do budowania lepszej przyszłości.

W kampanii udział wzięły także inne osoby związani z marką adidas, doskonale znane polskim fanom i kibicom, a wśród nich takie postaci jak Ewa Chodakowska, Dominika Stelmach, Jakub Moder czy Zuza Kołodziejczyk. Każde z nich opowiada swoją historię dostrzegania możliwości tam, gdzie innym wydaje się to niemożliwe. Przykładem takiej postawy jest historia Zuzy Kołodziejczyk, która dostrzegła możliwość wykorzystania swojej popularności w nieoczywisty sposób, aby mierzyć się z ważnymi społecznie tematami.

Pokazując, w jaki sposób to nastawienie funkcjonuje w DNA marki adidas, część filmów eksploruje zagadnienie innowacyjnego designu – wyobrażenia sobie na nowo, czym mogą być buty przeznaczone do bicia rekordów świata poprzez projekt adizero Adios Pro albo w jaki sposób można pomóc walczyć z plastikowymi odpadami, o czym świadczy współpraca z Parley.

- Impossible is Nothing to coś więcej niż kampania – to nasze nastawienie. Postrzeganie możliwości z optymizmem jest kluczem do osiągnięcia naszego celu, jakim jest zmienianie ludzkich żyć poprzez sport. To nastawienie jest tym, co inspiruje nas każdego dnia i popycha nas do przodu w budowaniu lepsze jutra. Dostrzeganie możliwości jest dla każdego, kto chce tworzyć lepszy świat dla wszystkich ludzi. - Brian Grevy, Executive Board Member, Global Brands, adidas

Łącząc dostrzeganie możliwości z optymizmem, adidas odsłonił plany dotyczące trzech strategicznych obszarów tworzenia lepszej przyszłości przez sport: zrównoważony rozwój, wiarygodność i otwartość.  

Możliwość zbudowania bardziej zrównoważonej przyszłości poprzez zobowiązanie, aby do 2024 roku całkowicie zrezygnować z dziewiczego poliestru i wykorzystywać jedynie poliester pochodzący z recyklingu we wszystkich produktach adidas.

Możliwość jednoczenia i włączania wszystkich ludzi w sport, co wiąże się rozszerzeniem kontraktu adidas z UEFA o Mistrzostwa Europy Kobiet oraz rozgrywki kobiecej Ligi Mistrzów.

Możliwość rozwijania innowacji, jakie nie były wykorzystywane nigdy wcześniej i stawianie dużego kroku naprzód, co łączy się z wykorzystaniem potencjału technologii druku 3D do produkcji podeszw w modelu 4DFWD i kolejnych produktach tworzonych w kolaboracji z Allbirds.

Seria odcinków zaczęła ukazywać się 19 kwietnia, a kolejne epizody pokazywane będą przez całą wiosnę i lato 2021 roku.

Za kompleksową realizację kampanii lokalnej: działania z zakresu influencer marketingu, działania PR oraz media relations odpowiada VMLY&R Poland.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764