logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas inspiruje świat kobiecego futbolu do pokonywania barier i dostrzegania możliwości

  PR 15.10.2021, przeczytano 641 razy
ilustracjastrzałka

Marka adidas przedstawia kolejną odsłonę kampanii Impossible Is Nothing, wspierając kobiecą piłkę nożną i sprawiając, by pasjonatki futbolu mogły zostać zauważone i docenione. To cel, który marka adidas realizuje na co dzień. Żeby to podkreślić, w czwartek 14 października adidas wraz z piłkarkami i influencerkami przejmą na jeden dzień portal newonce.sport, poświęcając wszystkie treści w stu procentach piłce nożnej kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-inspiruje-swiat-kobiecego-futbolu-do-pokonywania-barier-i-dostrzegania-mozliwosci,393376,artykul.html

Kampania Impossible Is Nothing od 2004 roku w swoich kolejnych odsłonach urzeczywistnia postawę, którą adidas dzieli ze sportowcami na całym świecie – pragnienie, by iść dalej, przekraczać granice, lecz także dostrzegać nieoczywiste możliwości w otaczającej nas rzeczywistości. Dlatego też nieprzerwanie celem kampanii, jak i marki adidas, jest:

Buntowniczy optymizm, pozwalający budować lepszą przyszłość oraz widzieć możliwości tam, gdzie niektórzy widzą niemożliwe.

Narracją marki adidas jest wspieranie kobiecej piłki nożnej w dążeniu do zwiększenia jej świadomości w opinii publicznej, zachowując motyw kampanii, którym jest dostrzeganie nieoczywistych możliwości. Czytając i słuchając o bohaterkach kampanii, jej odbiorcy mogą dostrzec ludzkie historie pełne motywacji i zamiłowania do sportu, które napędzają każdego dnia zawodniczki tej dyscypliny do realizowania swojej pasji, jaką jest piłka nożna.

W ramach tych działań adidas zaplanował "takeover" newonce.sport, czyli przejęcie na jeden dzień portalu, by w pełni oddać go w ręce kobiet. 14 października czytelnicy będą mogli zapozna się z wieloma interesującymi historiami dotyczącymi kobiecego sportu, w szczególności piłki nożnej – tej tematyce będą poświęcone wszystkie treści, jakie tego dnia pojawią się na portalu. Bohaterkami artykułów będą m.in. zawodniczki drużyny Legia Ladies, a także czołowe polskie piłkarki: Paulina Dudek i Ola Rompa (Sikora). Preludium do tego była poranna audycja Bolesny Poranek w newonce.radio, która odbyła się 6 października. Również została przejęta przez kobiety i poświęcona kobiecej pice nożnej. Prowadzącymi były Sworo i Tycjana, a ich rozmówczyniami: piłkarka reprezentacji Polski Gosia Grec, kapitanka drużyny Legia Ladies Magda Zduńczyk oraz influencerka Red Lipstick Monster.

W ramach kampanii Impossible Is Nothing powstaną także wyjątkowe kibicowskie gadżety: szaliki zaprojektowane przez znaną ilustratorkę Magdalenę Pankiewicz. Ich trzy warianty będą odnosić się do manifestów kampanii Impossible Is Nothing: „Równe Szanse”, „Duch Drużyny” oraz „Inspiracja Dla Młodych”. Szaliki trafią do influencerek, którym bliskie są te wartości, aby mogły je zamanifestować na swoich profilach i tym samym wesprzeć młode piłkarki w realizacji ich pasji. Sprawić, by były widoczne.

Impossible Is Nothing jest również kolejną okazją do współpracy adidas z Legia Ladies – kobiecą sekcją piłki nożnej Legia Soccer Schools. Część zawodniczek była już bohaterkami kampanii „Tworzymy ją razem” promującej nową koszulkę Legii Warszawa na sezon 2021/2022. Tym razem kibice będą mogli jeszcze lepiej poznać kobiecą piłkę nożną, o której z roku na rok robi się coraz głośniej. Częścią kampanii będzie również połączenie sił z projektem adidas Breaking Barriers – inicjatywą firmy adidas do przełamywania barier sportowych, z którymi borykają się kobiety i dziewczęta w całej Europie.

adidas angażuje się w kobiecy futbol także jako ekskluzywny, globalny sponsor transmisji Ligi Mistrzyń UEFA. Dzięki tym działaniom mecze kobiecej piłki będą mogły trafiać do jeszcze szerszej publiczności – co podobnie jak obecna odsłona kampanii Impossible Is Nothing ma na celu dalsze budowanie w świadomości kibiców pozycji kobiecej piłki nożnej.

VMLY&R Poland był odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacyjnej i kreatywnej, realizację produkcji, działania PR, współpracę z partnerami oraz influencerami.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764