logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas kontynuuje współpracę z Tailor Made PR

  PR 10.02.2017, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

Tailor Made PR w wyniku przetargu po raz kolejny zostało wybrane przez adidas Poland do całościowej obsługi komunikacyjnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR, influencer marketing oraz za prowadzenie kanałów społecznościowych marki. Umowa obejmuje współpracę dla wszystkich kategorii, czyli adidas Running, adidas Women, adidas Football oraz adidas Originals.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-kontynuuje-wspolprace-z-tailor-made-pr,31403,artykul.html

Tailor Made PR współpracuje z adidas Poland od 2011 roku, ale za całościową obsługę w zakresie PR i Social Media odpowiada od 2015 roku. W ramach nowej umowy agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacyjnych oraz za ich wdrożenia w zakresie relacji mediowych, współpracy z influencerami, eventów i dodatkowych akcji specjalnych. Tworzy także lokalny kontent wykorzystywany w kanałach społecznościowych adidas. W ramach obsługi prowadzony jest również showroom dla dziennikarzy, stylistów i liderów opinii w siedzibie Tailor Made PR w Alejach Ujazdowskich w Warszawie.

Teamem ekspertów w zakresie PR i Social Media wewnątrz Tailor Made PR zarządzają: Monika Albekier na stanowisku PR Account Manager oraz Michał Maliński jako Head of Social.

Dominika Zioło, Client Service Director w Tailor Made PR mówi:
Nasza agencja to miejsce, w którym specjalizujemy w się w komunikacji life-style, zarówno w kanałach Social Media, jak i w zakresie public relations. Doskonale budujemy także relacje z liderami opinii, co procentuje w działaniach komunikacyjnych dla naszych klientów. Przed nami kolejne wyzwania z adidas, jeszcze ambitniejsze cele do zrealizowania. To będzie dobry rok!

Tailor Made PR obsługuje w zakresie Social Media i PR kilkunastu klientów z kategorii life-style. Poza adidas należą do nich marki z portfolio takich koncernów jak: Mattel (m.in. Barbie, Fisher-Price), Kompania Piwowarska (m.in. Żubr, Lech, Tyskie), PZ Cussons (m.in. Luksja, Carex). Agencja prowadzi także globalną komunikację Social Media dla gry „Sniper Ghost Warrior” należącej do Ci Games.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764